Ohjeita keskustelijoille. Missä sanotaan, että ei saa olla kuin yksi ketju aiheesta sikainfluenssa? Palautetta lähtee modesta kaksplussalle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaahas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaahas

Vieras
Ohjeita keskustelijoille
Kirjoita vain otsikon asiasta ja lyhyesti (max. 2000 merkkiä välilyönteineen).
Älä kopioi laajoja osia aikaisemmista viesteistä tai muista dokumenteista omaasi.
Esiinny vain yhdellä nimimerkillä per keskustelu. Älä omi muiden nimimerkkejä.
Älä hauku muita keskustelijoita, vaikka olisit eri mieltä.
Ei rasismia, kiroilua tai muita asiattomuuksia.
Keskustelupalstalle tai profiiliin ei saa ladata eikä linkittää asiattomia kuvia.
Keskustelupalstaa ei ole tarkoitettu mainostamistarkoitukseen, älä siis käytä palstaa väylänä myynnin edistämiseen.
Jos viestiäsi moderoidaan jälkikäteen, syy löytyy useimmiten näiden ohjeiden noudattamatta jättämisestä.
Toimituksella on oikeus muokata tai poistaa lähetettyjä kirjoituksia parhaaksi katsomallaan tavalla.

Mun mielestä tästä possuaiheesta saa tehdä alotuksia, koska tää on nyt ajankohtanen ja monia askarruttava ja huolestuttava aihe. Jos ketjuja aletaan sulkemaan pelkästään sen takia että niissä keskustellaan sikainfluenssasta niin se on jo syrjimistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ei missään,mutta moderaattorilla on valtuudet harkintansa mukaan lukita keskusteluja.

No on tainnut sitten moderaattori ylittää valtuutensa. Minäkin laitoin palautetta Kaksplussalle suoraan.

mistä tuo onnistuu niin mäkin osallistun niihin talkoisiin

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Ei missään,mutta moderaattorilla on valtuudet harkintansa mukaan lukita keskusteluja.

No on tainnut sitten moderaattori ylittää valtuutensa. Minäkin laitoin palautetta Kaksplussalle suoraan.

Ihan kun rullaat tän sivun alas, sieltä yhteystiedot ja palaute!

Alkuperäinen kirjoittaja Allu-:
Mun mielestä tästä possuaiheesta saa tehdä alotuksia, koska tää on nyt ajankohtanen ja monia askarruttava ja huolestuttava aihe. Jos ketjuja aletaan sulkemaan pelkästään sen takia että niissä keskustellaan sikainfluenssasta niin se on jo syrjimistä.

PEESI

Samaa mieltä! Minne niitä palautteita sai antaa Moden käyttäytymisestä?

Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:

Samaa mieltä! Minne niitä palautteita sai antaa Moden käyttäytymisestä?

sivun rullaat alas sieltä napsauta palaute

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Mä laitoin heidän tilaajana eli asiakkaan tänne palautetta.

Sähköposti
asiakaspalvelu@kuvalehdet.fi

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Mutta miksi sellaset ei vois pinoutua, joita asia kiinnostaa?? Säästyy itseltäkin vaiva, kun kysymys ja vastaus löytyy yhdestä ketjusta.

200-sivuisesta ketjusta voi olla vaikea löytää juuri se tieto mitä itse etsii.

Mutta miksi sellaset ei vois pinoutua, joita asia kiinnostaa?? Säästyy itseltäkin vaiva, kun kysymys ja vastaus löytyy yhdestä ketjusta.

Ei se oikein onnistu kun keskustelua aiheesta on niin paljon, ja totta on että sitä on vaikeaa etsiä yhdestä ketjusta kaikkea tietoa ellei jotain ihmeellistä keinoa keksi.
Mutta kohtuus kaikessa, asiasta saa keskustella, ja on hienoa että keskustellaan mutta haku toimii yllättävän hyvin ainakin mulla ja sitä voisi kokeilla ainakin ennen kun samasta aiheesta tekee useita avauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:

Ei se oikein onnistu kun keskustelua aiheesta on niin paljon, ja totta on että sitä on vaikeaa etsiä yhdestä ketjusta kaikkea tietoa ellei jotain ihmeellistä keinoa keksi.
Mutta kohtuus kaikessa, asiasta saa keskustella, ja on hienoa että keskustellaan mutta haku toimii yllättävän hyvin ainakin mulla ja sitä voisi kokeilla ainakin ennen kun samasta aiheesta tekee useita avauksia.

No tämän tosiaan kuvittelisi koskevan myös niitä paska mies ja pettääkö mun mies avauksia. Ja mitä lasissa avauksia ym.

Alkuperäinen kirjoittaja Palautetta laitoin minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:

No tämän tosiaan kuvittelisi koskevan myös niitä paska mies ja pettääkö mun mies avauksia. Ja mitä lasissa avauksia ym.

Ja päivän ruoka ja siivous ym.
Mutta ymmärräthän säkin miten valtavasti aihe aiheuttaa keskustelua ja kysymyksiä, miksi asioista pitää tehdä niin vaikeita aina.
Toiset haluaa keskustella, toiset ei sitten ollenkaan.
Jos 20 avauksesta 18 on possunuha avauksia ni tottahan se osaa ärsyttää.
tähän olisi juurikin kaikkien keskustelijoiden takia hyvä käyttää tuota hakua, se kun on tehty siihen siksi että löytäisi vastaukset kysymyksiin ilman että sitä samaa tarvitsee päivän aikana useiden henkilöiden kysyä montaa kertaa.
Olisi lähinnä kohteliasta antaa tilaa kaikille palstailijoille, ei tukkia palstaa samoilla avauksilla, jos haulla ei sitä löydy niin toki sitä voi kysyä.
Mutta kyllä mä ainakin haluaisin että kaikki viihtyisivät täällä ja olisin valmis sen vähän vaivautumaan et naputtelisin ton haun ensin, varsinkin jos aihe on sellainen että siitä vatvotaan useassa ketjussa joka päivä.

[quote="sipuli
Mutta ymmärräthän säkin miten valtavasti aihe aiheuttaa keskustelua ja kysymyksiä, miksi asioista pitää tehdä niin vaikeita aina.
Toiset haluaa keskustella, toiset ei sitten ollenkaan.
Jos 20 avauksesta 18 on possunuha avauksia ni tottahan se osaa ärsyttää.
tähän olisi juurikin kaikkien keskustelijoiden takia hyvä käyttää tuota hakua, se kun on tehty siihen siksi että löytäisi vastaukset kysymyksiin ilman että sitä samaa tarvitsee päivän aikana useiden henkilöiden kysyä montaa kertaa.
Olisi lähinnä kohteliasta antaa tilaa kaikille palstailijoille, ei tukkia palstaa samoilla avauksilla, jos haulla ei sitä löydy niin toki sitä voi kysyä.
Mutta kyllä mä ainakin haluaisin että kaikki viihtyisivät täällä ja olisin valmis sen vähän vaivautumaan et naputtelisin ton haun ensin, varsinkin jos aihe on sellainen että siitä vatvotaan useassa ketjussa joka päivä.[/quote]

No miksei sitten ne,josta haluaa keskustella jostain muusta aiheesta,tee niille aiheille omia aloituksiaan?Ai niin,ei ehdi,kun pitää naljailla nuissa possunuhaa koskevissa ketjuissa ja niillä naljailuillaan vaan edesauttaa sitä että aihe pysyykin etusivun avauksissa.Jos ei joku aloitus kiinnosta,niin älkööt sitä avatko,äkkiähän ne tippuu,jos niihin ei vastata.Vai oonko ymmärtänyt jotain ihan väärin?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1495592

Ihan siellä alhaalla :)

Mutta TAASKIN se lisäys on tehty elokuun jälkeen. On se kumma, kun tuollaiseen ohjeistavaan juttuun ei saada oikeita päiväyksiä. Eihän niitä kukaan lue, jos ne eivät näytä muuttuneet sitten elokuun!

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
No miksei sitten ne,josta haluaa keskustella jostain muusta aiheesta,tee niille aiheille omia aloituksiaan?Ai niin,ei ehdi,kun pitää naljailla nuissa possunuhaa koskevissa ketjuissa ja niillä naljailuillaan vaan edesauttaa sitä että aihe pysyykin etusivun avauksissa.Jos ei joku aloitus kiinnosta,niin älkööt sitä avatko,äkkiähän ne tippuu,jos niihin ei vastata.Vai oonko ymmärtänyt jotain ihan väärin?

Kyllä ne muut avaukset toisina päivinä tuntuu hukuvan sen samantien tonne possunuhan sekaan ja tippuvat melko äkkiä pois ennen kun niitä ehtii huomatakkaan.
En mä kieltänyt ettei avauksia saa tehdä, mä vaan toivoisin kaikkien palstailijoiden tähden että ensin käytettäisiin tuota hakua ennen kuin avauksia tehdään koska siitä hyötyisi silloin kaikki ja kaikilla olisi hauskempaa palstailla.

Yhteistyössä