ohhoh, mikä maha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pallo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pallo"

Vieras
synnytyksestä kohta 4kk ja painoa vielä noin 10kg ylimääräistä jäljellä.
apuja miten saisin itseäni kuntoon että kehtaa kesällä liikkua normi kesä hepeleisstä, tai edes mahtuisi omiin vaatteisiin!
mahaa on vielä aika hurrjasti jaljellä! äsken mittasin 94cm korkeimmalta kohtaa! enhän herrajesta näe edes varpaitani!
normi painonen/ vartaloinen olen ollut ennen raskautta. paino ensimäisessa neuvolassa 55kg. pituutta 167cm.

antakaa vinkkejä miten pääsisin nopeasti takaisin ruotuun. jumppa ohjeita, ruokavalioo?

kui paljon sulletuli raskauden aikana?

itse olen 168 pitkä ja nyt painoa 64. mikä on ihan ok, tai en ainakaan miellä itseäni miksikään järkäleeksi jos m kokoiset vaatteet menee päälle. tuo 55kiloa on aika vähän... riippuu rakenteesta. mulla maha viel löysä kun n oo jaksanu, kerenny, muistanu jumpata niit lihaksia. itsellä toiveissa tiputtaa paino tuonne 60neen.

painoin päivää ennen snnytystä 80 ja sairaalaan jäi 11kg. 4 lähti kun sairastin kuumeen ja loppu 2kiloa lähtenyt tässä pikkuhiljaa. ja syön aika paljonherkkuja kuitenkin.

vaunulenkkejä!!

87 näytti vaaka laitoksella kun synnyttämään mentiin. siittä tosin suurinosa nesteitä.
kotona noin 2vk synnytksestä paino oli 72, ja siittä saanut tippumaan noin 7kg imetyksellä ja myös yrittänyt vähentää herkuttelut vaan muutamaan päivään viikossa.
nyt paino jumittaa.
eikä oikeastaan noi kilotkaan niin mutta toi maha. sais kiinteytyä vähän, ja tosta 94cm ainakin 10cm pois kiitos!

siihen mahaan auttaa vain ja ainoastaan jumppa. kun saa ne lihakset pinkeiks sielt alta niin se vatsa litistyy kummasti. onhan lantionpohjat kunnossa? ei kannata aloittaa liian rajulla jumpalla ettei tule laskeumia. niitä kun ei voi korjata ja ne on ihan todellisia vaivoja

Sanoisin että karsi hiilarit pois. Ainakin kaikki turhat, eli vaaleat jauhot, makaroonit ja riisit. Lisää kasviksia ja koita tehdä päivittäin hyviä vatsalihasliikkeitä jotka vahvistaa sisempiä vatsalihaksia. Esim selällään jalat koukussa ylös ja siitä nostat katse katossa pikkasen ylös, eli ihan niin että lavat juur irtoaa ja pidät viiteen laskien ja lasket alas.

Toista ainakin kolme sarjaa, toistoja 15 vähintään.
Samoin alavatsaa siitä nosta peppua samassa asennossa ylös eli jalat kohti kattoa pikkasen koukussa ja toistoja sekä sarjoja saman verran.

[QUOTE="viima";23207393]siihen mahaan auttaa vain ja ainoastaan jumppa. kun saa ne lihakset pinkeiks sielt alta niin se vatsa litistyy kummasti. onhan lantionpohjat kunnossa? ei kannata aloittaa liian rajulla jumpalla ettei tule laskeumia. niitä kun ei voi korjata ja ne on ihan todellisia vaivoja[/QUOTE]

luulis olevan?
sairaalasta tuli kyllä mukaan lappunen jossa neuvottiin niitä jumppailemaan, mutta en ole niihin sen enempää perehtynyt.
seksiä ollaan pystytty normaalisti kyllä jo harrastamaan ja normaalilta on tuntunut.:) kai ne on itekseen palautunu..

onko vinkkejä miten kevyesti alkaisi tota vatsaa treenaileen?

Yhteistyössä