Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Täysin ymmärrettävää! Melkoiset terveysriskit tuolla painolla. Kivahan se olisi adoptiolapselle, että isi saa sydärin heti alkuunsa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tilli:Emilynin kanssa samoilla linjoille. Adoption tarkoituksena on ensisijaisesti etsiä sopiva koti, eikä se, että lapsettomat saavat lapsen. Ja kyseessähän ei tällä parilla ole mikään ylitsepääsemätön este, toisin kuin jos on esim. krooninen sairaus.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmm, mun mies on 189 cm ja painaa 138 kg, eikä hän kyl läski ole.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voikohan adoptoida jos on kilpirauhasen vajaatoiminta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hmm, mun mies on 189 cm ja painaa 138 kg, eikä hän kyl läski ole.
Alkuperäinen kirjoittaja hh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voikohan adoptoida jos on kilpirauhasen vajaatoiminta?
Riippuu muista tekijöistäkin.
Luultavasti saa, jos hoitotasapaino hyvä. Riippuu myös maasta, kaikista tuskin onnistuu...
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eikö se isä sit vois lihoa uudelleen adoption jälkeen vai otetaanko lapsi sit huostaan jos niin käy. Tai jos olis luonnollisesti saaneet lapsen niin olisko sekin otettu pois? Ja onhan sillä äitikin, sillä lapsella.