Odottelen tässä lääkärin soittoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MorbidMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MorbidMama

Aktiivinen jäsen
05.05.2007
17 832
1
36
Ja voisin aikani kuluksi kertoa, miten elämä taas lykkäsi kourallisen naamalle..niin sanotusti.
Ostin tuossa viime vuoden lokakuussa digikameran Hobby Hallista ja jo alusta asti siinä oli ongelmana se, että paristoilla ei voinut ottaa kuin maksimissaan 40 kuvaa. (joo, tyhmä olin kun ylipäätään ostin paristollisen kameran... ). Olen ottanut yhteyttä Hobbariin useaan otteeseen ja kameraa on katsastettu parikin kertaa maahantuojalla, missä, yllätysyllätys, kamera on toiminut vallan mainiosti..

Tänään hain taas kameran postista, suurin odotuksin, etenkin kuultuani, että kamerassa ei ole mitään vikaa ja tarkastuksessa sillä ottaa posoteltiin viitisensataa kuvaa samoilla pattereilla.
Tulin kotiin ja latasin mukana tulleet perfettot paristot...kamera kerkesi olla auki kokonaista 3 minsaa kunnes se sökähti täysin, enkä saanut sitä enää auki. Voitte kuvitella mitkä fibat oli kun jouduin taas soittelemaan Hobby halliin. ja eikun kamera taas huoltoon.:headwall:

Lekurikin soitti. Pientä tulehdusta, muttei sen vakavampaa...:whistle:

Tollanen on kyllä niin ärsyttävää kun missä vaan elektroniikassa saattaa olla vikaa. Okei sitä sitten korjataan jossain ja vehje tulee kuntoon tai sitten ei. Aikaa kuluu joka tapauksessa, pahimmillaan kuukausia. Pitäs lähettää läppäri huoltoon kun sen touchpadi ei toimi kunnolla. Tai toimii silloin tällöin, arvatkaa vaan tuleeko tollanen vika korjattua.

Mulle tuli otsikosta ja siitä esitekstistä (mikä tulee esiin kun laittaa kursorin otsikon päälle) mieleen, että olet ottanut lapsesta kuvia, missä on ilmennyt silmässä se joku kasvain, mikä näkyy valokuvissa. :O
Vähän hötkäytti.

[QUOTE="vieras";24676684]Tollanen on kyllä niin ärsyttävää kun missä vaan elektroniikassa saattaa olla vikaa. Okei sitä sitten korjataan jossain ja vehje tulee kuntoon tai sitten ei. Aikaa kuluu joka tapauksessa, pahimmillaan kuukausia. Pitäs lähettää läppäri huoltoon kun sen touchpadi ei toimi kunnolla. Tai toimii silloin tällöin, arvatkaa vaan tuleeko tollanen vika korjattua.[/QUOTE]

Sanos muuta. Ja tollanen laitehan on ihan turha, jos se toimii vaan silloin kun sitä huvittaa....mä ostin kameran itselleni, koska halusin kuvata omia puutarhajuttuja, kukkia jne. mutta eipä ole onnistunut kertaakaan tänä vuonna....ihme juoksutusta kun pitää ravata postissa. Outoa, että kamera tosiaan toimii kun se ei ole mun lähettyvillä...:whistle:

Mulle tuli otsikosta ja siitä esitekstistä (mikä tulee esiin kun laittaa kursorin otsikon päälle) mieleen, että olet ottanut lapsesta kuvia, missä on ilmennyt silmässä se joku kasvain, mikä näkyy valokuvissa. :O
Vähän hötkäytti.

No ei onneksi mitään niin hurjaa...:hug:
Mulla on vaan niveltulehdus ja sekin kuulemma Buranalla hoidettavissa.

[QUOTE="vieras";24676729]kyllä lääkäri on ehdottomasti oikea henkilö asiaa hoitamaan :)[/QUOTE]

:xmas: No näin on...se lekuri vois antaa Hobbarille asiantuntijalausunnon mun epävakaasta terveydentilasta ja sen vaikutuksesta kameran toimintaan...:D

Mulla uus nokia kännykkä rupes 2kk käytön jälkeen vaan jumittumaan kokoajan. Lopuksi se sammui kokonaan eikä lähtenyt käyntiin eikä ota vastaan virtaa.

No lähetettiin huoltoon ja kas vain siellähän se oli vissiin toiminutkin loistavasti eli puhelimeen tehtiin sitten vain ohjelmiston päivitys. Puhelin kerkes olla mulla viikon ennenku taas sama juttu. Ei ole lähtenyt käyntiin kahteen viikkoon.

Vein just huoltoon taas. Eniten vituttaa se että ne äijät sielä liikkeessä ei tunnu uskovan että puhelimessa on selvästikin VIKAA!

Tämmöstä meillä :D

Mulla uus nokia kännykkä rupes 2kk käytön jälkeen vaan jumittumaan kokoajan. Lopuksi se sammui kokonaan eikä lähtenyt käyntiin eikä ota vastaan virtaa.

No lähetettiin huoltoon ja kas vain siellähän se oli vissiin toiminutkin loistavasti eli puhelimeen tehtiin sitten vain ohjelmiston päivitys. Puhelin kerkes olla mulla viikon ennenku taas sama juttu. Ei ole lähtenyt käyntiin kahteen viikkoon.

Vein just huoltoon taas. Eniten vituttaa se että ne äijät sielä liikkeessä ei tunnu uskovan että puhelimessa on selvästikin VIKAA!

Tämmöstä meillä :D

Joo just, niin samaa settiä!!! Mullakin on sellanen tunne, että huollossa mua pidetään vaan tumpelona eukkona joka ei osaa ees pattereita laittaa oikein...

sama mun vajaa 2kk vanha nokian puhelin. ihan vaan pöydällä ollessa kuumeni. ei ollut latauksessa. kunnes sammui. koitin uudestaan päälle ja taas kuumeni niin ettei koskea voinut, sammtutin ja sen jälkeen ei einään auki saanut.

Huoltoon vietiin ja 2kk jälkeen sain kokonaan uuden puhelimen tilalle

[QUOTE="vieras";24676851]sama mun vajaa 2kk vanha nokian puhelin. ihan vaan pöydällä ollessa kuumeni. ei ollut latauksessa. kunnes sammui. koitin uudestaan päälle ja taas kuumeni niin ettei koskea voinut, sammtutin ja sen jälkeen ei einään auki saanut.

Huoltoon vietiin ja 2kk jälkeen sain kokonaan uuden puhelimen tilalle[/QUOTE]

jäi kesken..

sitten meni jokunen kuukausi ja uusi vika taas, menee näyttö valkoiseksi kun avaa läpän..huoltoa taas vaan..

[QUOTE="vieras";24676851]sama mun vajaa 2kk vanha nokian puhelin. ihan vaan pöydällä ollessa kuumeni. ei ollut latauksessa. kunnes sammui. koitin uudestaan päälle ja taas kuumeni niin ettei koskea voinut, sammtutin ja sen jälkeen ei einään auki saanut.

Huoltoon vietiin ja 2kk jälkeen sain kokonaan uuden puhelimen tilalle[/QUOTE]

No mäkin olen aika skeptinen ton kameran suhteen, takuu on vielä voimassa ja haluaisin lähinnä rahani takaisin, vaan niitähen en tule saamaan.

Äijälle tänään vakuuteltiin, että hänen ikäisensä ja painoisensa miehen kuuluukin olla huonossa kunnossa

:D No tuota voisi jo kutsua positiiviseksi ajatteluksi...vai tuleeko lääkäripalvelut olemaan tulevaisuudessa vastaavia? 'No mutta hyvä rouva, teidänhän kuuluukin sairastaa niveltulehduksia..olettehan jo keski-ikäinen'

:D No tuota voisi jo kutsua positiiviseksi ajatteluksi...vai tuleeko lääkäripalvelut olemaan tulevaisuudessa vastaavia? 'No mutta hyvä rouva, teidänhän kuuluukin sairastaa niveltulehduksia..olettehan jo keski-ikäinen'

Niinpä.

Äijä ei ollut oikein vakuuttunut. Kun kertoi sairautta aiemmasta kunnostaan, olivat vain todenneet, että oli silloin paljon paremmassa kunnossa.

Hei, kamoon... ihanks tosi?!:headwall:

mutta jos kuntoa verrataan kansalliseen keskiarvoon, eikä yksilön omaan aiempaan kuntoon, päästään ehkä helpommalla. Sisko lupasi kysyä seuraavaksi, kun äijän näkee, onko tämä huonossa kunnossa. Jos vastaa olevansa hyvin huonossa, sanoo, että "hienoa, hyvä kuulla". Eli tässä tapauksessa huono kunto oli hyvä juttu...

Yhteistyössä