Hei! Löytyisikö Porvoosta / lähiseudulta muitakin juuri plussanneita tai vähän pidemmällä odottavia? Itse tein positiivisen testin tänään. Tiedän, että aika aikaista innostua, mutta minkäs teet kun olo on niin uskomaton Olen 21 vuotias.
missä päin huhtista asutte??Alkuperäinen kirjoittaja äittä11;23180442:mäkin mukaan! vaikka en ole enää raskaana luokittelen itseni nuoreksi äidiksi, sillä olen 23v, esikoinen 3v ja toinen 2kk. asumme huhtisissa ja asioimme rauhankadun neuvolassa.
me asuttaan tääl yläpuolella.. ihan myrskyläntien lähettyvillä ja kaupalt on noin 6min kävelymatkaAlkuperäinen kirjoittaja äittä11;23184680:minsku82, asutaan tääl "alahuhtisis", ala-asteen alapuolella. missä te? ollaanko kenties naapureita...
aijaa =) meil on kaupalle n. 3min kävelymatka. asutteko niinku siellä omakotitalo alueella? oletko vielä töissä/koulussa vai oletko jo päässyt aloittamaan mammaloman?me asuttaan tääl yläpuolella.. ihan myrskyläntien lähettyvillä ja kaupalt on noin 6min kävelymatka
siis no mä olen kotona työttömänä porvoo kun vähenti koulunkäyntiavustajia niin mä jäin sit ilman töitä.. laitan sulle yv:n tarkemmin mis asuttaan..Alkuperäinen kirjoittaja äittä11;23187304:aijaa =) meil on kaupalle n. 3min kävelymatka. asutteko niinku siellä omakotitalo alueella? oletko vielä töissä/koulussa vai oletko jo päässyt aloittamaan mammaloman?