odottavan aika on pitkä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
kaks tuntia sitten soiteltiin kaverin kaa et vois onnistua saunailta, mut tää kaveri oli sillon kaupoilla ja sano et puhuu ensin miehensä kanssa ja soittelee sitten et miten onnistuu..

nyt alkaa jo tuskastuttaa kun muualtakin soitellaan et tuu tänne jne ja mä en saa tätä kaveria kiinni jonka kaa eka soittelin, et meenkö sinne vai en :kieh:
ja näinollen en uskalla lähtee muuallekaan.
kiva jos se kaveri ilmottaa joskus kymmeneltä et ei onnistu ja oon sit "turhaan" istunu kotona yksin :/

no mä tekisin niin että kun siitä kaverista ei oo kuulunu mitään ja et saa kiinni sitä ni laittasin vaikka vielä tekstaria että lähen nyt kun toiset kaverit kyseli kun susta ei kuulunut mitään...

laitoin viestiä sille kaverille et miltä näyttää?
koitin soittaaki, mut ei vastaa edelleenkään, joten tuskin huomaa viestiäkään... perhana :kieh:
en viittis muutakaa sopia kun itse ehdotin tätä iltaa :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
koitin soittaaki, mut ei vastaa edelleenkään, joten tuskin huomaa viestiäkään... perhana :kieh:

MENET muiden kanssa, jostain syystä ei saa nyt sanottua että ei sovi. Jos odottaisi sinuu sinne niin tuskin olisi puhelimen tavoittamattomissa.

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:

MENET muiden kanssa, jostain syystä ei saa nyt sanottua että ei sovi. Jos odottaisi sinuu sinne niin tuskin olisi puhelimen tavoittamattomissa.

ei oo sellanen tyyppi, tiedän et sanois kyllä jos ei sopis... alkaa jopa huolestuttaa.. :/ taidan soittaa sen miehelle kohta, kuitenkin yks mun hyvistä kavereista sekin niin ei mee minkää kyttäämisen puolelle :D

Yhteistyössä