Odottamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shannon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Shannon

Jäsen
07.05.2006
582
0
16
Olisin halunnut kysyä onko kenelläkään ollut samanlaista ongelmaa kun mulla. Aika ajoin minua pistää todella kovaa rintalastan alapuolelta. Eli rintojen ja mahan välistä. Tulee oikein sellainen kova pistos joka virtaa koko yläkropan läpi ja sit taas helpottaa. Tuntuu että henki ei kulje. Minulle tulee todella usein etenkin nukkuesa näitä "kohtauksia" ja syödessä. Äitiyseuvolan hoitaja ei osannut sanoa asiaan yhtään mitään!! Lääkäriltä sain heti viikon sairaslomaa, muuta ei häneltäkään selvää vastausta tullut mikä syynä. Sanoi vain että jos jatkuu ottaa yhteyden sinne äitiysneuvolan terveydenhoitajaan... Onko kellään muulla olut samanlaista? raskauteni on aivan alkuviikoissa. Olemme pohtineet mieheni kanssa kaikenlaisia vaihtoehtoja mitä kipu voisi olla.. Mm.että jos lantio levenee niin vaikuttaisiko se myös kipuna rintaan? Kertokaa:)! Kiitos

Mulla oli koko raskauden ajan samanlaisia oireita sillä erolla, että mua sattui samaan aikaan myös aina sisäänhengittäessä. Kipu oli juuri samassa kohdassa ja tuntui aivan järkyttävältä, mutta meni ohi viimeistään 10minuutin kuluttua. Kerroin joskus kivuista neuvolassa ja lääkärillä, mutta ei niihin mitään kunnon selitystä ollut. Vaihdoin sitten neuvolaa, kun muutettiin raskauden loppuviikoilla, ja uusi neuvolatäti sanoi, että se kipu voi johtua kohonneesta verenpaineesta. Ajattelin, että se se varmaan sitten on, kun mulla oli varsinkin loppuvaiheessa ongelmia verenpaineen kanssa. Mulla oli laskettu aika tiistaina 21.3. ja sinä päivänä neuvolassa sanottiin, että nyt olis paras ku synnyttäisin, kun verenpaine oli niin ylhäällä. Sain myös ajan perjantaiksi äitiyspolille, mutta neiti syntyikin sitten torstaina 23.3 =) Hyvä ajoitus.

Meni taas hieman jo ohi aiheenkin, mutta jos sulla on usein niitä kipuja, niin kannattaa valittaa niistä niin paljon, että tutkisivat ne kunnolla.

Yhteistyössä