Odottajat Turusta tai läheltä!!

Tuleeko eepi05 myös bussilla? (tietää odottaa sitten). Toivottavasti mahdutaan samaan bussiin :) Jos tulee, niin siellä on sitten muiden matkustajien lisäksi kolmet vaunut ja AnnaK:n iso maha :LOL:

No, onneksi 18 on yleensä matalalattiabussi ja tilava ;)

**MUOKS: Johanna ehti ensin :)

 
Voi itkujen itku... täällä edelleen kotona kipeänä ja nyt vieläpä antibioottikuurilla. :( Olisin niin kovin mielelläni saapunut tervehtimään teitä kaikkia, mutta eihän tälle oikein itse enää enempää voi tehdä.

Elän toivossa, että pääsen mukaan ehkä jollain seuraavalla kerralla. Ja esikoistani odotan, joten minä liikun vielä kohtuullisen kevyesti melkein minne vaan... :) Mutta pitäkää kivaa te kaikki muut!!
 
Heippa!

Huomasin, että täällä on Harittulaisia äitejä.
Olen myös Haritusta ja olisi kiva saada seuraa itselleen aikuisista ja leikkikaveria pojalle 1 v. Olen 26 v, hoitovapaalla kotona.

Mulle voi laittaa meiliä osoitteeseen:

jeejee_78@hotmail.com
 
riksu80
Nostetaanpa meidät takas tonne eka sivulle.

Tervetuloa mukaan taapero. Elikkä perjantaina nähdään yheltätoista ja paikkana neljäs bussipysäkki Sparilta Harittuun päin, siitä sit jatketaan yhessä eepin luo. Laita tänne viestiä jos pääset tulemaan ni tiietään oottaa.
 
Heipähei,
Olen Raisiolainen odottaja, vasta rv 11+4. Olisi mukava tavata muita lähiseudun odottajia. Ketjussanne tuntuvat kaikki jo olevan äitiyslomalla tai hoitovapaalla, kun tapailette keskellä arkipäivää. Löytyykö ketään muuta työssäkäyvää odottajaa, joka voisi tapailla iltaisin? Olisi mukava vaihtaa kokemuksia.

Eppu
 
Mä alan pian raivoamaan noille saakelin remonttiäijille, kun täällä ei tapahdu mitään \|O Ja kun sinne soitin, niin lupasivat, että perjantaina joku tulee.. Mä en halua jättää koiraa yksin, kun ne tulevat, koska koira pelkää niitä ja paikkana tämä on kuitenkin vielä vieras..
Sanoin, että koska remppa ei kuitenkaan valmistu viikonlopuksi, niin tulisivat vasta sitten maanantaina. Huomenna selviää, että sopiiko se niille vai ei. Elikäs huomenna selviää pääsenkö tulemaan vai en. :kieh:

Pitäisikö meidän aloittaa uusi ketju uudella otsikolla? Tosiaan kaikki (AnnaK:kin ihan kohta) olemme jo äidillisiä :heart:
 
Voihan hitsiläinen \|O

Isäntä valittelee vatsaansa ja niillä on töissä vatsatautia.. jos se alkaa yöllä vaivaamaan, niin mä jään kotiin.. Mutta sitten kun isäntä mietti, jos kahden päivän hyväntekeväisyyssuotu (=armotonta ryyppäystä firman piikkiin) ja tämän päiväinen kebab eivät sovi yhteen mahaan ;)

Eli siis olen tulossa tai sitten en..

--Miten ihmeessä elämä voi olla näin hankalaa?
 
Ei tuo mies mitään oksenna eikä muuta, mutta on huonovointinen silti. En viitsi ottaa sitä riskiä, että tartunta on tullut jo.

Vaikka ikkunasta kun katsoo, niin tämä ilma olisi loistava istua muiden kanssa teekupposen ääressä ja keskustella mukavia.

Kun mietitte seuraavaa tapaamista, niin meillekin saa tulla! Ensi viikolla pitäisi remonttikin olla valmis, ainakin jo loppuviikosta (ei noissa pitäisi enää kauaa mennä). Keskiviikkona mennään aamupäivästä isyyden tunnustamiseen,, muuteen sopii.. Vaikka perjantaina tulette syömään mun synttärikakkua.. Huoh! Niin se päivä vaan lähestyy väistämättä :/
Remontin kannalta tietty sitten sitä seuraava viikko olisi varmempi tulla meille ja ehkä tänne on helpompi selittää ohjeet suullisesti.

Onnea Saaralle ristiäisiin!

:flower:
 
Seuraava tapaaminen on meillä, Halisissa torstaina 1.9. klo 11.00. Tänne pääsette keskustasta bussilla nro 4, joka lähtee Pörssin edestä. Pysäkki on Halisten Sparin jälkeen seuraava, jolla teidän pitää jäädä pois. Tulen siihen vastaan, eli lähtekää keskustasta 10.45 bussilla. Ensi viikkoon! :)
 
Anne, millä kirkolla jäät pois, oisko se Maarian kirkko? Osaatko tulla siitä sovitulle bussipysäkille? Eli jos kävelet Maarian kirkolta, niin Sparin kohdalta täytyy kääntyä vasemmalle ja kävellä n. 150 metriä suoraan ekalle bussipysäkille. Siinä teitä odottelen yhdentoista maissa.
 
riksu80
En oo varma uskalletaanko tulla huomenna kun Ellalla on ollu maha sekasin elisestä lähtien. Oiskohan ripulia. Eli ei haluta tartuttaa teitä muita.

Pitää seurata jos pitää sit soittaa lääkäriin jos se vaan jatkuu. Tällä hetkellä neiti kuitenki käyttäytyy aika normaalisti.

Mutta ilmottelen joko tänä iltana tai huomisaamuna tullaanko vai ei.
 
riksu80
No eipäs me nyt sit tullakkaan. Tyttö ei nukkunu just yhtään viime yönä ja niinpä en minäkään. Nukahti tossa tunti sitten ja minä meen kans ottamaan unta nyt kun oon syöny. Ilmotelkaa missä nähhään seuraavaks ni tullaan sit mukaan. Harmittaa kun ei päästä tai siis jakseta tulla.
 

Yhteistyössä