Odottajat Turusta tai läheltä!!

Heippa! :wave:

Olemme jo muutaman odottajan kanssa tapailleet Aurajoen rannassa jätskin merkeissä, josta on juttua enemmän "turkulaiset odottajat"-otsikon alla. Nyt päätimme avata uuden aiheen, jotta uudetkin ihmiset huomaisivat tämän.

Teetä ja sympatiaa tarjolla samassa elämäntilanteessa olevilta!

Olisi kiva tututstua uusiin ihmisiin uudessa elämäntilanteessa.. ja mahdollisesti saada tuleville lapsillekin leikkikavereita :)

Seuraavaa tapaamista olimme kaavailleet 28. tai 30.6. Ihan miten kenellekin sopii, niin laittakaa ehdotuksia! Myös kellonaikatoiveet huomioidaan..

Kohti keskikesää!!
-Anne
 
riksu80
Toivottavasti minäkin pääsen sillon taas mukaan. Pakkolepo on loppunu siihen mennessä joten jos lääkärissä ei tuu ilmi mitään ihmeellistä niin jätski kutsuu.
Mulle käy kumpi päivä tahansa eikä ajallakaan oo niin väliä.
 
Aika monta ehdotusta tullut ton päivän suhteen :/
Joudun kohta yksin syömään jäätelöä, vaikka kahden edestähän mä syön :D

:attn: Nyt ehdotuksia! Muitakin päiviä voi ehdottaa, jos noi ei sovi. Myös se kellonaika olisi kiva tietää etukäteen.. vaikka mä oon kyllä vartin varoitusajalla torilla :)
 
riksu80
torstai kävis mullekin nyt paremmin kun äiti tuli käymään ja lähtee torstaina. Kaikki tietty sillä varalla ettei vaavi lähe syntymään. Kävin tänään lääkärissä ja kohdunsuu auennu yhelle sormelle. Kanavaa kai vielä vähän jälellä mutta tiiä häntä. Liikkua kuitenkin saan joten jos kaikki muuten ok ni torstaina nähhään. Kellonajalla ei niin väliä.
 
saara05
Heippa tytöt!

Meillekin on kuulemma tulossa torstaina vieraita, joten jos teille vaan sopii, niin sittenkin se perinteinen klo 18 sopis mulle parhaiten! Nähdäänkö suoraan jokirannassa vai jossain muualla?
 
Moi!

Huomasin tän ketjun eilen iltapäivällä ja minusta olisi mukava tutustua teihin muihin odottaviin äiteihin. Olen 27- vuotias ja meidän vauvalla on laskettu aika 24.9. Olen siis vielä töissä, enkä ehdi jätskille vielä tällä viikolla. Toivottavasti pääsen mukaan jo seuraavaan tapaamiseen! =) Pidän silmällä tätä palstaa seuraavan tapaamisen toivossa. =)
 
Mulle käy toi klo 18. Voitas nähhäkin siinä jokirannan jätskikiskan luona. Siinähän on se kahvilan katos jos vaikka sataa ni voi sit olla suojassa jos joutuu oottelemaan toisia. Mietitään sit vaikka uudestaan mitä tehhään jos on huono keli.
 
Jeps! Nähdään kahvila Paawon vieressä! (Aurakadun ja Hämeenkadun kulmassa, Samppalinnan lähellä).

Kivaa, että olisi muitakin tulijoita, tervetuloa mukaan Anna! Meistä joku laittaa tänne taas sitten päiviä, joita mietittiin seuraavaksi tapaamiskerraksi.. niistä sitten voi ehdottaa, mikä itselle sopii parhaiten :)
 
Heippa taas :wave:

Sovittiin, että nähdään 6.7.2005 keskiviikkona. Kellonajasta ei ollut puhetta, kun ollaan kaikki muut (Saara, Riikka ja minä) äitiyslomalla, joten meille sopii miten vaan.. Eli nyt muut saavat ehdottaa kellonaikaa. Myös toki toisia päiviä voi ehdotella! =)

Sovitaanko paikkakin jo etukäteen? Minä ehdotan, että jos sataa, niin nähdään Hansassa siinä marimekon ja ruots.teatterin lähellä ja jos on nätti päivä, voitaisiin treffata siellä Paawon viereisellä jätskikiskalla.

:flower:
 
Moi!

Mie olen vielä neljä viikkoa töissä, joten mulle kävis tapaamiset vasta kolmen jälkeen. Ja mulla ei ole huomenna autoa, joten olisin kaupungissa vasta vähän ennen viittä. Viikko on muutenkin jo aika buukattu, kun on tuo Ruisrock tulossa ja sitä myötä kavereita yökylään. Meinaan mennä kuuntelemaan Rammsteinia ison mahani kanssa. B) Ja torstaina mennään anopin kanssa shoppailemaan vauvaa varten. Joten taas menee ens viikkoon, mutta silloin kyllä lupaan tulla! :)
 
riksu80
Laitanpa samantien että klo 16 kuulostaa hyvältä. Ois kiva jos AnnaK:n pääsis vihdoin mukaan.

Ihana kun ilma vähän raikastu tän iltasen sateen ansiosta. Jospa vaikka nukuttas vähän paremmin kun ei tartte hikoilla niin kauheesti.
 
Joo, nähdään vaan Paawolla! Kivaa, että pääset!

Paitsi, ehdotan taas, että jos sataa, niin nähdäänkö sitten Hansassa Marimekon ja ruots.teatterin lähellä.. En ole seurannut yhtään säätietoja.

Mulle meinaan kävisi se sadekin ihan hyvin, kun olen hionnut kuin pieni possu viime päivinä :whistle:
 

Yhteistyössä