Odottajat Turusta tai läheltä!!

SPIKE
saakos joukkoonne liittyä mukaan????äiti24v ja tyttö 3,5 ja vauva toivottavasti tulossa.....koskas ootte näkemässä seuraavax??oon kyl yhteen asti aina päivisin töis,mut sen jälkeen sopii kyl yleensä....kunhan oon tytön hoidost hakenu,ni päästään kyl tapaamisiin:)
 
riksu80
Sovitaanko sit ens tiistaina eli 26.7 klo 16.
Paikka vois olla sama ku ennenki eli Hansassa Marimekon ja Ruotsalaisen teatterin luona.

Ja jos kaikki ketkä on tulossa laittas taas viestin tänne ni tiietään kuin monta oottaa.
 
Heippa!

Mä en tiedä vielä, että ehdinkö tulemaan.. Mulla tulee vieraita sillon päivällä, jos ne lähtee ajoissa ja mä jaksan vielä lähteä, niin tulisin tosi mielelläni!
Ihan voimista riippuen.. Mutta tuun sitten sen verran ajoissa, että oon läsnä tai sitten meette menojanne, jos mua ei näy. Onhan mulla sitten Riksun numero, jos myöhästyn.


:wave: Anne ja poika, 9pv
 
riksu80
Nostanpa meitä vähän jos vaikka mukaan eksys vielä uusia tuttavuuksia.

Onko SPIKE tulossa? Mukaan vaan jos pääset. Ja jos et kerkee tällä kertaa ni sit seuraavaan tapaamiseen.
 
Juu kaikki oli oikein hyvin. Kohdunkaula ei ollut ultran mukaan lyhentynyt eikä löytynyt vauvastakaan moitittavaa. :) Tämän päivän yövuorosta pidän sairaslomaa ja huomenna menen kokeisiin jos löytyis selitys suppareille. Tosi helpottunut olo!

Ens viikolla mulle sopis ke ja to aamupäivät tai perjantai iltapäivä.
 
Mullekin sopii milloin vain.. Olisiko noi aamupäivät kivempia, kun sitten iltapäivällä isäntä tulee töistä, niin olisi kiva olla kotona? Mutta oikeesti mulle käy milloin vain!

Jos siihen mennessä olisin saanut jo rohkeutta kerättyä imetystä varten ;) Sitten en meinaan enää voikaan nopeasti vain juosta kotiin, kun sitä matkaa on tästä päivästä lähtien 20 km! Voi tulla tuskaiset kilometrit jos vauva huutaa koko ajan :D

En tiedä ihan varmasti, että miten pääsen nettiin tässä, kun ne asentajat tulevat vasta tiistaina tai keskiviikkona, mutta yritän vaikka äitillä käydä lukemassa, että mitä päätitte.

:flower:
 
Heipä hei! Jospa minäkin nyt sitten yrittäisin uudelleen tavata teitä muita, kun olen vain aina töissä kun olette tavanneet... (kolmivuorotyön onnea). Minulle sopisi parhaiten ensi viikon keskiviikko mihin aikaan vain, tai sitten torstai tai perjantai aamupäivä (lähtö töihin n. 12.15). Kertokaahan te aktiivit mihin päädytte! :)
 
^Sopii mulle!

Nyt lähden viimeisen muuttokuorman kanssa uuteen kotiin, jossa ei ole nettiyhteyttä vielä..

Jos päädytte johonkin muuhun kuin keskiviikkoaamuun klo 11 Hansassa, niin voitko vaikka Riikka laittaa mulle viestin siitä? Kiitän ja kumarran :)
 
Ansku84
Missä kohtaa Hansassa tapaatte? Eli aika oli sitten ilmeisesti ensi keskiviikkona klo 11.00. Tähän tapaamiseen pääsisin nyt mukaan, ensimmäistä kertaa.. :) Noi nelivuorotyön aikataulut on aina niin hankalia sovittaa yhteen. Mutta olisin mielellään tulossa mukaan, itse olen vasta aika raskauden alussa, rv 16 vasta alkamassa..
 
Ansku84
Hei valitettavasti en pääsekään tänään tapaamiseen... :( Tulin just yövuorosta kotiin ja on sen verran huono ja heikko olo että pitkät kunnon unet olisi varmaan kaikkein paras juttu. Toivottavasti sitten ensi kerralla pääsisin jo mukaan jos olisi parempi aika ja olo :)
 
Huomenta!

Minunkin täytyy peruuttaa tämän päivän treffit, koska mulla myös on ihan karmea olo. Aamupahoinvointi ja heikotus vaivaa taas, enkä uskalla luvata pääseväni yhdeksitoista paikalle. Ensi viikko me lomaillaan mökillä, mutta elokuun puolen välin jälkeen ollaan taas Turussa. Toivottavasti nähdään silloin ja mukavia kahvihetkiä teille muille! =)
 
Moikka vaan! Myös minä joudun perumaan tämänpäiväisen tuloni koiran vuoksi; se on raukka ihan sekaisin uudesta kodista ja vauvasta, että en viitsi jättää sitä yksin kun tiedän, että meille tulee klo 10-12 remonttiäijiä. En viitsi aiheuttaa stressiä toiselle tieten tahtoen enää enempää.

Seuraavalla kerralla on varmasti koti jo tutumpi paikka ja remonttikin jo toivottavasti valmis! Sitten minäkin pääsen tulemaan :)

Ja epäilenpä, että Riksu80 on synnyttämässä, ettei hänkään ehkä pääse... Tsemppiä vaan! :hug:

Siispä ensi kertaan :wave:

Anne-81
 
Heipä hei! Me sitten Johannan kanssa kahdestaan kävimme nautiskelemassa jätskiannokset, kun ei muita saaapunutkaan paikalle. Emme sitten tietenkään enää aamulla olleet käyneet katsomassa listaa. No, toivottavasti ensi kerralla tavataan suuremmalla porukalla. Mitenkäs sopisi ihmisille tiistai tai keskiviikko-aamupäivä ensi viikolla?
 
Harmittaa ihan, mutta en todellakaan raaskinut jättää koiraa.. Ensi viikkoon mennessä tosiaan on kotikin jo tutumpi, eikä noita remppaäijiä pitäisi enää rampata meillä, joten minä ainakin tulen mielelläni!

Molemmat päivät sopivat minulle, mites te työssäkäyvät?
 
riksu80
Tyttö syntyi tiistaina klo 23.29. Painoa mahtavat 3835g, pituutta 53cm ja lakin ympäry 35cm.

Miun porukat on tuloss ens viikolla käymään mutta jos aikatauluihin käy ni voitas tulla tapaamiseen.
 

Yhteistyössä