Odottajat Turusta tai läheltä!!

Ok, eli jos sataa, niin nähdään Marimekon edessä. Jos paistaa, niin treffataan Paawolla. Ei muuten taida sataa, kun keskiviikosta luvattiin tämän viikon lämpimintä päivää. Autossa ja töissä on ilmastointi, jos sen vielä kotiinkin saisi... B)
 
Heipä hei! Minäkin olen odottaja Turussa vk 11+5 ja mielelläni tapaisin teitä muitakin samassa tilanteessa olevia. Työaikani vain heittelevät paljonkin kolmivuorotyön takia, mutta katsotaan jos pääsisin mukaan jossain vaiheessa.
 
eipä nyt sitten päästä tulemaan kun neidin päiväunet venyi hieman myöhään ja nukkuu vielä. Toivottavasti pääsemme kuitenkin joskus vielä tulemaan vaikka osa teistä varmaankin kuoriutuu jo lähiaikoina. Riksu, huomasin että opiskellaan samaa alaa et senkin puolesta olis ihan mukava tutustua.
 
riksu80
Meitä olikin sitten vaan minä ja AnnaK tänään. Koitetaan ottaa uusiks ens viikolla jos vaan energiaa riittää. Sopivia päiviä ja aikoja voi ehotella. Miulle käy edelleen millon vaan ja Annalle ilmeisesti 15.30 eteenpäin.

JemiJassu: mikä yhteensattuma toi opiskelu. Oletko siis täällä Turun Amk:ssa? Mones vuosi menossa? Mulla siis vasta eka takana mutta innostus on suuri.
 
Mulle sopis ens viikolla maanantai mut taitaa olla vähän liian nopeesti? Muina päivinä pääsen töistä tuolloin 15.30 et periaatteesa voisin sen jälkeen tulla. Olis tosi kiva tutustua teihin.

Riksu: Joo siellähän minä Ruiskadulla. TKLS02:ssa aloitin mut olin välissä vuoden äippälomalla eli nyt 03:ssa oon ollu viimiset puoltoista vuotta ja siis kaks vuotta takana. Jatkan koulua sitten tän sun luokan kanssa taas. ;)
 
Moi!

Mulle käy ens viikolla kaikki muut päivät paitsi perjantai ja kaupungissa olisin noin puoli neljän aikoihin. Kävisikö treffit keskiviikkona? Lähdetään perjantaina Pohjois-Karjalaan häihin, joten torstai-ilta jäisi pakkaamiseen... :)
 
riksu80
Näillä näkymin seuraava tapaaminen on ens keskiviikkona eli 20.7 klo 16.00. Jos on hyvä keli ni nähhään Paawon kahvilan luona (siinä aura sillan kupeessa). Jos taas sataa ni sit nähhään Hansassa ruotsalaisen teatterin ja marimekon luona.

Laittakaahan sit viestiä tänne ketkä on tulossa ni tietää kuinka montaa ootella jos jatketaan matkaa johonki muualle tapaamispaikalta.
 
riksu80
Nähtäskö suosiolla suoraan siellä Hansassa kun on luvannu noita sadekuuroja. Muuten voi helposti käydä niin että osa porukkaa on Paawon luona ja toiset Hansassa. Lähetään sit sieltä sään mukaan johonki. :)
 
saara05
Tervehdys kaikille!

Koitan myös päästä huomenna paikalle, ehkä pienen käärön kanssa! Eli arvasit Riikka oikein, käväisin tossa synnyttämässä pienen pojan välissä.. =)
 
riksu80
Onnea :flower:

Toivottavasti pääsette huomenna. Minä täällä vieläkin vain odottelen malttamattomana. Nyt on kyllä vaavi ollu vähän hiljasempi pari päivää joten jospa se merkkais sitä että se valmistautuu tulemaan ulos. Taitaa olla toiveajattelua =)
 
saara05
Heippa!

Toivottavasti mahdollisimman moni teistä ehtii nähdä tämän viestin ennen tapaamista. Eli laitan Riikan puolesta viestiä, ettei hän pääsekään tulemaan tänään. Meillekin tulee vieraita, joten minäkään en pääse. Mutta voittehan te muut silti mennä ja sopia seuraavan tapaamisajan, laittakaa siitä sitten tietoa tänne..

 
Moi!

Ja onnea Saaralle ja koko pienelle perheelle!

Meitä oli eilen tapaamisessa kaksi, minä ja Johanna. Minä en pääse ensi viikolla ollenkaan, koska meillä alkaa maanantaina saunaremontti. :) Mutta seuraavalla viikolla kyllä, ja silloin mulle käy myös päiväajat. Kesäloma alkaa! :)
 
Heippa vaan kaikille!

Olipa paljon tullut porukkaa viikossa lisää, olisi kiva tavata teitä "uusiakin" :wave:

Minäkin kävin viikko sitten (ja pari tuntia päälle) päästämässä pienen pojan maailman ihmeitä katsomaan.

Me tultaisiin "Väiskin" kanssa myös mielellämme jätskille joskus, jos vain aikataulut sopivat. Meillä on se muutto ensi viikolla edessä ja pieni käärö matkassa, joten hulinaa riittää ja kaiken liikenevän ajan käytän hyödyllisesti tuijottamalla maailman kauneinta vauvaa :heart:

Laittakaahan jotain päiviä tänne! Ja Saaralle onnea!!
 
riksu80
Onnea Annellekin =)

Plääh vieläkin yhtenä kappaleena vaikka keskiviikkona jo toivoin että oisvat käynnistäneet kun oli raskausmyrkytys epäily. Ei kuitenkaan vielä ainakaan oo äityny myrkytykseks asti vaikka oireita onkin.

Onko sitten näin et nähtäs kahen viikon päästä jos kerran ens viikolla ei oikeen kukaan pääse. Tai siis minä kyllä olen vapaa joten jos kiinnostuneita on ni sit vois sopia ens viikolle jonku päivän. Tosin toivon että alan kohta jakautumaan. Tänään koitetaan josko sauna auttas :)
 
riksu80
Ehottasin ens viikon perjantaita. Mulla on kontrolli äitipolilla ens keskiviikkona ja jos siellä jotain tapahtuu ni kerkeen sit saaha viestin tänne ennen perjantaita. Toinen vaihtoehto ois tietty tiistai ennenku meen ees sinne sairaalaan.

Oisko kiinnostuneita?
 

Yhteistyössä