odotin kesää innolla.. odotanko enää..

• Viestiketjun aloittaja :) vai:/
  • Ensimmäinen viesti
:) vai:/
tuttiduidaa.. hmm meille syntyy kaksoset kesällä.. eihän siinä mitään, mutta nuo edelliset ovat 2v ja 11kk.. miten ihmeellä mä pärjään..? mieskin tekee 12tunnin päiviää.. tietysti aluksi on kotona, mut nopsaan se 3 viikkoa menee.. antaa jotain vinkkejä miten mä selviydyn..

Saraldo
Aika tuuri teilläkin käynyt, että kahdet kaksoset peräkkäin! Onneksi ne ensimmäiset ovat kuitenkin jo sen verran isoja, ettei heitä tarvitse kanniskella koko ajan ja ovat monissa asioissa jo omatoimisia. Voit tosiaan jättää sen kodinhoidon ihan rauhassa vähän retuperälle, muuten sulla voi mennä hermot ihan täysin. Ja miehelle nakitat niin paljon hommia kuin mahdollista, vaikka tekeekin pitkiä päiviä. Teethän sinäkin... ;)

-
Onnittelut pikkuruisista :)
Koita saada apua sinne ainakin siihen alkuhulinaan...yhenkin vauvan + parin taaperon kans on tekemistä, saatikka sitten jos vauvoja on kaks.
Ole armollinen itselles, ei tarvi kaiken olla tip top...ja ruokia pakkaseen niin helppo ottaa ja lämmittää. Valmisruokiin ainaki meillä kyllästytään aika pian..neki kyl hätätilassa menee :)

Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
seuraava 11kk ja sit nää tulevat.. eikä ole vahinko:) hieman ehkä yllätys mut nää kaksoset oli järkytys.. noh.. eiköhän se alun pelästyksen jälkeen iloksi muutu
Okei, mä jotenkin ymmärsin, että kaksi ensimmäistä ovat 2v 11kk :ashamed: . Tuon vajaan vuoden ikäisen kanssa voi olla kyllä hupaisaa, kun tarvitsee varmaan sitä kantamistakin vielä... Mut ajattelepa sitä ihanaa asiaa, että lapsille tulee tosi pienet ikäerot ja siitä voi olla heille tosi paljon iloa parin vuoden kuluttua :) .

=)
Onnea!
kyllä sä selviät! Kun et vaan jää yksin!!!!!

Pyydät ja otat apua vastaan joka välissä ja aina kun tuntuu ettei kestä ja jaksa ja pysty.
Muistat ettei ole heikkoutta tarvita apua vaan on heikkoutta olla myöntämättä se.

Kun et yritä selvitä kaikesta yksin, edes miehen kanssa, niin pärjäätte varmasti.

Onnea odotukseen ja tulevaisuuteen!

=)
Vielä... varmasti tulet väsymään. Ajattele kaikki pikkuiset tappelemassa sylistä ja huomiosta.
Musta on trkeintä että etukäteen mietit että rankkaa tulee olemaan ja valjastat jo valmiiksi apujoukot. :D

Yhteistyössä