odotan vain et tämä päivä loppuu.. (rutinaa)

onni löytyy arjesta

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
4 064
0
36
Muksut kiukutellu koko päivän oikein urakalla, mitään eivät tottele. Vanhempi hankalampi tapaus ja tuntuu et taantunu ihan aivottomaksi pikkusiskon kiusaajaksi. Mies ei yleensä käy missään niin eikös tänään päättänyt, et on hyvä lähteä veljelleen kylään. Niin ja tietenkään muksut ei nukkuneet.
Miks toi 5v poika voi olla joskus niin vaikee.. Kauhunsekaisin tuntein odotan mitä murrosikä tuo tullessaan. toisaalta olen kuullut, et jos pienempänä koittelee rajojaan urakalla, murrosikä olisi helpompi ja päinvastoin. Sen toivossa..

kuule, tervetuloa kerhoon. Täälläkin savu nousee korvista, justiin lähetin 5 v:n jäähylle kun ei muuta ku kiusaa siskoaan minkä kerkiää...miksi nämä äijän iltavuoropäivät on aina näin hankalia |O |O |O

Mä olen kans kuullut, että pienenä hankalia olevat lapset olis helpompia sit teini-iässä ja päinvastoin. Esikoinen on ollut aika vaikea pienestä pitäen, mutta nyt kun on 12, on selvästi helpompi kuin ennen. Ehkä se onkin vaan tyyntä myrskyn edellä ja kohta räjähtää ja meillä on talossa 13v rähjäävä murkku ja 3v uhmaikänen rähjääjä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No voisitkos soittaa sille jonkun tarhakaverin esim. kaveriksi. Meidän 5 v. samanlainen ja soitin tarhakaverin kylään niin kyllä on iloinen ja reipas heti.
Sille se olis joku palkinto, kun kaveri tulee viihdyttämään. Ap olis ollut uimakoulu, mis kavereita muttei suostunu lähteen. Ulkona leikkis vähän aikaa naapurin pojan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja maatiainen:
Nii..helpottasko sua,jos sanon että mulla on 46v uhmis kotona?

Vittu,mäkään en tee mitään sen kans-kun joka asia saadaan riidaksi....Lähen yksin pubille..
Mä voisin lähteä seuraksi!! Nyt maistuis kyllä
;) Sulla hyvä kun voit jättää uhmiksesi kotiin yksinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:

Vittu,mäkään en tee mitään sen kans-kun joka asia saadaan riidaksi....Lähen yksin pubille..

Perkales kun Turkkuseen on meiltä matkaa aika reippaasti..Mut tehääks silleen että molemmat tulee puoliväliin,ja sit ettisimma paikan mihin istua kupposelle(tai useemmalle?) ;)

Anteeks kun sanoin aika pahasti! :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:

Perkales kun Turkkuseen on meiltä matkaa aika reippaasti..Mut tehääks silleen että molemmat tulee puoliväliin,ja sit ettisimma paikan mihin istua kupposelle(tai useemmalle?) ;)

Anteeks kun sanoin aika pahasti! :ashamed:

Eipä mitään.. Jos mulla menee hermot näitten pienten kanssa niin kyllä tuon ikäisen uhmiksen kanssa elo/olo täytyy olla perin piinaavaa toisinaan! :whistle: Kun olis lapsenvahti tiedossa, mies mokoma kun pääsee yöksi töihin..

Yhteistyössä