Objektina.

• Viestiketjun aloittaja Piritta.
  • Ensimmäinen viesti
Piritta.
Parikymppisenä tapailin vuoden verran neljävitosta miestä joka todella ymmärsi nuoren pillun päälle jollaista en ole myöhemmin kokenut. Hän suorastaan palvoi pimppiäni ja pyllynreikääni. Ihanien esileikkien ja panojen jälkeen hän usein halusi runkata komeasti seisovaa kyrpäänsä katsellessaan levällään olevaa pikkupilluani. Selasimme usein salainen puutarha ja ruusuraporttia kirjoja jotka kertovat naisten eroottisista fantasioista. Muutamia juttuja on jäänyt mieleen kuten naisten paljastelufantasiat, mieltäni kiehtoo ajatus että olisin perverssinä objektina alasti gynotuolissa haarat levällään häpykarvat ajeltuna. Huone olisi hieman hämärä, valo olisi kohdistettu speculalla avattuun vittuuni. Alastomat miehet saisivat tulla huoneeseen yksi kerrallaan runkkaamaan orgasmin. Kiihokkeena saisi työntää sormensa pyllynreikääni yhden kerran. Olisi hienoa katsella seisovista kyrvistä roiskuvaa spermaa.

Saija.
Vastaus Pirittan rohkeaan paljastelu fantasiaan, jota on varmasti vaikea toteuttaa, eikä ehkä ole tarkoitustakaan. Mutta jos tosissaan haluaa näkyä ja näyttää, niin nudistirannat ovat hienoja paikkoja siihen. Olen mieheni kanssa käynyt monissa euroopan nakurannoissa, yksi parhaista on syltin saari Saksassa, hienoja rantoja on myös Tanskassa ja Ruotsissakin. Berliinissä on keskustassa suuri nudistipuisto, alastomia ihmisiä kesäpäivinä todella paljon. Jo jonkin aikaa on ollut suuntaus täydelliseen posliiniin, joten tavarat on hyvin esillä. Naiset ovat hyvin estottomia ottaessan aurinkoa haarat levällään, että mitään ei jää mielikuvituksen varaan. Itsekin pieneen paljasteluun taipuvaisena olen ottanut ilon irti ja näyttänyt nättiä pilluani hyvinkin auliisti. Tiettyä mielihyvääkin olen saanut jos olen huomannut miehen tuijottavan kosteaan häpyyni, olen avannut näkymää vielä hieman.
Parikymppisenä tapailin vuoden verran neljävitosta miestä joka todella ymmärsi nuoren pillun päälle jollaista en ole myöhemmin kokenut. Hän suorastaan palvoi pimppiäni ja pyllynreikääni. Ihanien esileikkien ja panojen jälkeen hän usein halusi runkata komeasti seisovaa kyrpäänsä katsellessaan levällään olevaa pikkupilluani. Selasimme usein salainen puutarha ja ruusuraporttia kirjoja jotka kertovat naisten eroottisista fantasioista. Muutamia juttuja on jäänyt mieleen kuten naisten paljastelufantasiat, mieltäni kiehtoo ajatus että olisin perverssinä objektina alasti gynotuolissa haarat levällään häpykarvat ajeltuna. Huone olisi hieman hämärä, valo olisi kohdistettu speculalla avattuun vittuuni. Alastomat miehet saisivat tulla huoneeseen yksi kerrallaan runkkaamaan orgasmin. Kiihokkeena saisi työntää sormensa pyllynreikääni yhden kerran. Olisi hienoa katsella seisovista kyrvistä roiskuvaa spermaa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä