Obh Nordica king of coffee

mulla on tuo chilli ja tässä koko ajan mietin et pitäiskö lähettää takas ku ei tuu hyvää kahvia, sellasta ku mä tahtoisin vaikka juhlamokkaa ollaan aina juotu ja sit sinne jää joku kupla minkä takia kone ei lähde päälle, saa hakata kylkeen ennen ku alkaa toimimaan.. :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:
mulla on tuo chilli ja tässä koko ajan mietin et pitäiskö lähettää takas ku ei tuu hyvää kahvia, sellasta ku mä tahtoisin vaikka juhlamokkaa ollaan aina juotu ja sit sinne jää joku kupla minkä takia kone ei lähde päälle, saa hakata kylkeen ennen ku alkaa toimimaan.. :headwall: :headwall:

Siin on sitten jotain vikaa, mulon kans, eikä ole kertaakaan sohlannut.. Sen vain huomannut, et täytyy keittää väh. 4kuppia, että lähtee käyntiin.. :/

Joo mut joskus tuo neljä kuppiakaan ei riitä, joko lisättävä vettä tai sit tökittävä kylkeen et ne ilmakuplat tulee pois.. mä oon jo kerran sen puhdistanu väkiviinaetikalla, eikä se auttanu ku hetkeks, ja ottaa aivoon ku ajattelin et tuolla nyt sit tulee hyvää kahvia ku keitin satasen makso ja tuollanen takuukin oikein, se takuu on sillä ku ihmiset ovat kuin minä ettei sit jaksa lähetelä takas ja odottaa 6-8viikkoo et saa rahat takas et pääsee uutta keitintä osteleen.. :headwall:

Hei, Ostimme innolla tuon Chilli-sarjan keittimen about 4 vuotta sitten. Alussa olin tyytyväinen keittimeen, mutta nyt olen sitä mieltä, että kahvin maku on aromiton. Olen kokeillut kaikki konstit: soodat, eri kahvimaut yms. Muutkin ovat testanneet tuota, ja maku tosiaan on ollut kelvoton. Se on kuin maun menettänyt kahvi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:

Minä tökin pillillä siihen reikään, jos ei vesi ala menemään. Harvoin enää onneksi sitä tapahtuu.

Miten tällä saa hyvää kahvia keitettyä? Jotkut on sanonu että pitäs saada lähes moccamasterilla keitetyn veroista:o Itse en oo vielä onnistunu, vaikka eri kahvilaatujaki kokeillu. Tuntuu aina tulevan jotenki kitkerää ja oudon makuista... Yleensä keittelen noin neljä kupillista, mitä enempää en viitti itteäni varten keittää:| Vinkkejä hyvän kahvin keittämiseksi tällä?

Aamulla haisi muovinkäry. Löysin tän keskustelun töissä. Vaimo oli saanut sen jo toimimaan kun tulin töistä. Eli kannattaa ennen virrankytkentää varmistaa veden meno putkeen. Kyl toi silti on kivempi kuin mmonsteri kun saa kannun joka asennossa paikalleen :) Pahvi kahvin ostajille suosittelisin Luomua ja vielä jos löytää tummapaahtoista joka on turvallisempaa terveydelle. Pahvilta se juhlamokka/pressa näyttää kun vertaa Luomuun :)

kanssa tosi pettynyt tuohon. sain mieheltä lahjaksi, ei kehtaisi heti vaihtaa. kahvi ei tosiaankaan ole hyvänmakuista. mikä minua ärsyttää on tuohon pannun kannen putkeen jumittuva mönjä, ei mahdu pulloharja joten topsi-tikulla sitä sitten koitan rassata :D

moccamasterin tahdon seuraavaksi.

Hei. Onko joku tässä keskustelussa vielä linjoilla? Meillä hajosi lainakeittimen lasikannu pari päivää sitten, ja etsitään korvaavaa tilalle. Keitin on hyvässä kunnossa, niin tarvittaisi hajonneesta keittimestä siistikuntoinen lasinen King of Coffee- kahvipannu ennen kuin palautetaan keitin omistajalle.

Hei. Onko joku tässä keskustelussa vielä linjoilla? Meillä hajosi lainakeittimen lasikannu pari päivää sitten, ja etsitään korvaavaa tilalle. Keitin on hyvässä kunnossa, niin tarvittaisi hajonneesta keittimestä siistikuntoinen lasinen King of Coffee- kahvipannu ennen kuin palautetaan keitin omistajalle.

Yhteistyössä