Obama on laittanut hihat heilumaan...

• Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
Kauankohan jaksaa? Tai kauankohan saa hengissä häärätä?

Virkamiesten palkat jäissä, Guantanamon oikeudenkäyntejä keskeytetty, lobbaajille annetti tiukka ukaasi, edellisten presidenttien arkistot julkisiksi...

Mutta paljon on työtä tehtäväksikin.

Minä jo puolittain odotin, että Obamalle kasvaa sarvet heti kun hän saa valan vannottua, mutta niin ei käynytkään. Eipä silti, toinen vannontakertahan sitä tarvittiin, joten ensimmäinen olisi voitu julistaa epäpäteväksi ja laittaa mies viralta.

Hyvä, jos muutos ei jää vain puheeksi.

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
BLACK POWER!!!
Tai Grey Power,

miksi Obama on "musta presidentti"
jos äiti on musta- ja isä valkoihoinen?(Vai kumminko päin se meni?)
Ja niin kauan, kuin moisiin irrelevantteihin seikkoihin puututaan, ei tasa-arvoa saavuteta.

Musta presidentti, naispappi jne...

vieras
Musta tuntuu et koko maailma suurinpiirtein pitää miestä uutena Messiaana joka panee roistot kuriin, lopettaa sodat ja nälänhädät, terrorismin, ilmastonmuutoksen, koulukiusaamisen... Mut siis juu, innolla odotan mitä tuleman pitää ja oikein iloinen olen mäkin että edes jonkinlainen muutos tapahtui (ihonväri). Nyt sit jännitetään miten mies kestää.

LadyGrey
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
BLACK POWER!!!
Tai Grey Power,

miksi Obama on "musta presidentti"
jos äiti on musta- ja isä valkoihoinen?(Vai kumminko päin se meni?)
Siellä saa itse määritellä onko musta vai valkoinen noissa tilanteissa.

Hieno homma, että USA tosiaan sai täyspäisen pressan. Kun ei vaan uudistusvimmassa keräisi liikaa vihaajia :(. On silti suosituin pressa neverever jo nyt tässä vaiheessa, sitten Abe Lincolnin... Mutta vielä on kesää jäljellä...

Yhteistyössä