OAJ:sta ANSIOSIDONNAISTA, saankohan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettijä

Vieras
Miten menee nuon oaj:n työttömyyskassan ajat, et ovatko kuinka pilkuntarkkoja niissä? Mulla tällainen tilanne ope-hommat alkaa 3.8 ja loppuu 31.5, jonka jälkeen oon kesän sit ansiosidonnaisella, jos oon. Mua mietityttää vaan saanko ansiosidonnaista, kun työsoppari alkaa vasta 3.8 eikä 1.8? 3.8 on maanantai ja 1.8 siis lauantai, vaikuttaako tämä siihen 10kk kertymään, kun mulla puuttuu 2pvää?

Alkuperäinen kirjoittaja c:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voiko liittoon liittyä jo kuitenkin 1.8 eli vaikuttaako asiaan? Tällä hetkellä oon lasten kans kotona kht:lla.

vasta sit voi liittyä työttömyyskassaan kun on töissä, liittoon voi aiemminkin.

Ok, ja ilmeisesti ovat todella tarkkoja, että se 10kk täyttyy päivälleen? Eli ne multa puuttuvat 2pvää jää esteeksi mun ansiosidonnaiselle :/

Alkuperäinen kirjoittaja c:
Voiko liittoon liittyä jo kuitenkin 1.8 eli vaikuttaako asiaan? Tällä hetkellä oon lasten kans kotona kht:lla.

vasta sit voi liittyä työttömyyskassaan kun on töissä, liittoon voi aiemminkin.

Ok, ja ilmeisesti ovat todella tarkkoja, että se 10kk täyttyy päivälleen? Eli ne multa puuttuvat 2pvää jää esteeksi mun ansiosidonnaiselle :/

Sun kannattaa kyllä kysyä sieltä kassasta. En tiedä, miten esim. kertyneet lomapäivät vaikuttavat kertymään...

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Ootko ennen kotihoidontuka ollut töissä? Käyttänyt liitonpäiviä? Jos näin niin silloinhan rittää 8kk jakso duunia

Mutta jos ei ole kuulunut liittoon tai kassaan ennen, niin sitten toi ei päde!

Juu ei, mutta oletan jos on saanut ennen niin on myös kuulunut tai siis kuuluu liittoon......

Yhteistyössä