Nyyh,viimeistä viedään!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
tajusin vasta ösken kun kelan sivuilla kävin kattelemassa noita omia etuuksia että ser on siten viimenen vanhempainvapaa päivä (vai mikä lie)
huomenissa alkaa kotihoidontuki :D

onko oikeesti niin että kotihoidontuki tipahtaa melokein sataella kun lapsi täyttää vuoden :o
nyt se on 512,92 e/kk ja elokuussa 428,83 :xmas: (sisältää kuntalisän)
tuohon sitten vaan hoitolisä päälle??

olivat tehneet onneksi jo päätöksen tuosta vaikka en lomarahoista oo toimittanu vielä selvitystä..ei tarvii miettiä loppukuussa että millon sitten raha hanat aukeaa :D :saint:

ja lisäkysymys!
kun haen asumistukeen muutosta tulojen tippumisen takia niin eihän mun tarvii sinne täyttää kun se muutos,uudet tulot (jos siellä nyt on semmosta kohtaa kun kht) ja tilinumero??

mulla lukee siellä päätöksessä noin että kun poika elokuussa vuoden niin siitä eteenpäin khtuki kuntalisän kanssa on tuo 428,83e :o vai tippuuko kuntalisä sitten.,en tiedä kun ei oltu eritelty :(

Katso o,man sauinpaikkasi sivuilta sanotaanko siellä jotain kuntalisästä.
Perusosa pysyy samana ja hoitolisään vaikuttavat tulot mutte ne sulla varmaan pysyy samana kun yksin asut.

mä soitin juuri meidän kunnantoimistoon ja kysyin tosta kuntalisästä.Se kuntalisä on kuntakohtainen ja kaikilla on omat ehtonsa.Jos teidän kunnassa on että se laskee kun lapsi tulee tiettyyn ikään???
Meillä Tuusulassa tuota ehtoa ei onneksi ole.

näyttäis laskevan kun se tippuu heti seuraavana päivänä kun poika täyttää vuoden.soitin serkun vaimollekkin ja heillä on meidän poikaa viikon vanhempi tyttö,niin heillä tippuu kans.
huoh,saa nähdä miten nyt sitten "pärjää",tottakai pärjää kun on pakko mutta täytyy sitä töihin menoa pitää kuitenkin vaihtoehtona..jos nyt eds sinne syksyyn olis kotona :saint:

Yhteistyössä