Nytten on sitten käyty eilen lääkärissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minna89

Jäsen
30.06.2009
227
0
16
Eilen kävin lääkärissä klo: 13.00 kuukautishäiriön takia,lääkäri katsoi gynellä kohdun limakalvot jotka olivat normaalit,ei tulehduksia tai punoituksia. :) Sain 15.6.2010 labraan ajan jolloin katsotaan verikokeista kilpirauhaset ja virtsanäyte myös pitää viedä kun siitä katsotaan virtsa ja sitten v-vuoto. :) Lääkkeitä en tällähetkellä lääkärin mukaan tarvitse koska ensin katsotaan nuo kilpirauhaset että löytyykö esim.monirakkulaisuutta tjn kun en ole ovuloinut tietääkseni 2kk.. :snotty: Ovulaatio mulla pitäis olla 2.päivän kuluessa ja toivotaan että se myös on silloin. :)

mulla oli ihan sama ongelma... Enkä tullut raskaaksikaan, vähän noin vuoden verran oltiin yritetty. kierto vaihteli 30 päivän ja 5 kuukauden välillä...
ja ne tutki myös kilpirauhas yms hormonit verikokeesta ja otti papakokeen ja tutki alapään mutta ei mitään kohdun limakalvoja tms.... Enkä saanu mitään lääkkeitä.
Koululääkäriltä vasta sitte sain terolutit, tk:sta en saanu. En tosin kerennyt kokeilla toimiiko ne... niiden jälkeen kun kuukautisten ois pitänyt alkaa niin eipä alkanut vaan paksuna ollaan :D

Kävitkö yksityisellä?

En käynyt yksityisellä vaan ihan terveyskeskuksessa lääkärillä..Multa ne ei voinut ottaa papakoetta kun mulla on menkat alkanut 5.6 ja on vieläkin,tai tänään on ihan vähäinen vuoto enään..Mutta eilen vuoti vielä jonkin verran niin siitä ei olisi sitten tullut mitään. :) Eli mulla voi olla sitten kans joku mikä on esteenä raskautumiselle. :snotty: Toista kun yritetään.

Alkuperäinen kirjoittaja Minna89:
En käynyt yksityisellä vaan ihan terveyskeskuksessa lääkärillä..Multa ne ei voinut ottaa papakoetta kun mulla on menkat alkanut 5.6 ja on vieläkin,tai tänään on ihan vähäinen vuoto enään..Mutta eilen vuoti vielä jonkin verran niin siitä ei olisi sitten tullut mitään. :) Eli mulla voi olla sitten kans joku mikä on esteenä raskautumiselle. :snotty:

niin no, mä en tiiä oikeen mikä mullakaan oli... ne vaan sano että "sulla nyt vaan sattuu olemaan tämmönen kuukautiskierto ja sille ei voi mitään"...
No, tän kaupungin tk nyt on mitä on ... :D

Muttavarmaan siis ovulaatio jääny tapahtumatta sitten kun ollut niin pitkiä kiertoja jne..

Mä sit hermostuin ja päätin kehitellä ite jotain, niin ostin jotain vitamiineja mitkä on tarkotettu vaihdevuosiin ja ne tasottaa hormoneita tms ja niissä oli just jotain raskaaks tulemiselle hyödyllisiä aineita (joo en tiiä onko kovin viisasta mutta kuitenki..) söin niitä sit juuri tossa kierrossa mistä tulin raskaaksi, ja join greippimehua :D haha. en tiiä auttoko vai ei mutta raskaaksi tulin :)

Paljonko sun kierto sitten vaihtelee?

Alkuperäinen kirjoittaja no niin :):
Alkuperäinen kirjoittaja Minna89:
En käynyt yksityisellä vaan ihan terveyskeskuksessa lääkärillä..Multa ne ei voinut ottaa papakoetta kun mulla on menkat alkanut 5.6 ja on vieläkin,tai tänään on ihan vähäinen vuoto enään..Mutta eilen vuoti vielä jonkin verran niin siitä ei olisi sitten tullut mitään. :) Eli mulla voi olla sitten kans joku mikä on esteenä raskautumiselle. :snotty:

niin no, mä en tiiä oikeen mikä mullakaan oli... ne vaan sano että "sulla nyt vaan sattuu olemaan tämmönen kuukautiskierto ja sille ei voi mitään"...
No, tän kaupungin tk nyt on mitä on ... :D

Muttavarmaan siis ovulaatio jääny tapahtumatta sitten kun ollut niin pitkiä kiertoja jne..

Mä sit hermostuin ja päätin kehitellä ite jotain, niin ostin jotain vitamiineja mitkä on tarkotettu vaihdevuosiin ja ne tasottaa hormoneita tms ja niissä oli just jotain raskaaks tulemiselle hyödyllisiä aineita (joo en tiiä onko kovin viisasta mutta kuitenki..) söin niitä sit juuri tossa kierrossa mistä tulin raskaaksi, ja join greippimehua :D haha. en tiiä auttoko vai ei mutta raskaaksi tulin :)

Paljonko sun kierto sitten vaihtelee?

No itse syön tuota foolihappoa ja sitten raskausmonivitamiineja mutta ei siltikään auta oikein tuohon raskaaksi tulemiseen vaikka ei ole ajatellut edes koko raskautumista tai sen yrittämistä vaan tasaseen tahtiin mennään tuossa yrittämisessä,kun liika yrittäminenhän välttää raskaaksi tulemisen joten sitä en ole sen takia ajatellutkaan. :) no mulla kierto vaihtelee 21-40 välillä. :whistle:

mulla kans epäsäännöllinen kierto, ja sain yksityiseltä terolutit puolex vuodex,niitä syön nyt viä 4kk. ja ainakin viime ovulaation aikaan oikein tuntu et nyt on oikee aika et tunsin sen ovulaation,mut normaalisti en oo ikinä huomannut enkä tuntenut.

mut ite epäilen itelläni tuota pco:ta, ja aion käydä jossain vaiheessa gynellä ultrassa,saako kilppari kokeella tiedettyä vai että onko jtn.rakkuloita just siellä munasarjoissa? meinaan pco:ssahan on yleensä

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
mulla kans epäsäännöllinen kierto, ja sain yksityiseltä terolutit puolex vuodex,niitä syön nyt viä 4kk. ja ainakin viime ovulaation aikaan oikein tuntu et nyt on oikee aika et tunsin sen ovulaation,mut normaalisti en oo ikinä huomannut enkä tuntenut.

mut ite epäilen itelläni tuota pco:ta, ja aion käydä jossain vaiheessa gynellä ultrassa,saako kilppari kokeella tiedettyä vai että onko jtn.rakkuloita just siellä munasarjoissa? meinaan pco:ssahan on yleensä

En kyllä ole ihan varma että saako kokeilla tietää mutta lääkäri ainaki mut määräs labraan kilpirauhas kokeisiin..Kyseli kyllä eilen että onko ultrattu yms,eikä mulla ole ultrattu.

Yhteistyössä