nytten ärsyttää toi libero kerho!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinci

Vieras
laitoin sillon kauan ennen kuin vauva oli edes 3kk sen tuonne liberokerhoon...en oo saanu sitä up&go pakettia ja aina kun katon sinne että voisin palautetta laittaa niin se sähköpostipalvelu ei oo käytössä vaikka kello ei ole vieläkään sitä kolmea arkipäivänä....ja nyt kun olisin kerenny soittaan niin huomaan etttä se on klo 12 soittoaika vaan!!!prkl!!
ihan turha koko kerho kun sinne ei saa sanaa laitettua millään!!!
meiän vauvaki on kohta 8kk että tuskin sit saan sitä pakettia koska oon jo reilun kuukauden yrittäny tonne sivulle muttei se palaute lomake oo ikuna auki...
helvetti..tarvis vaan antaa olla mut toisaalta oottelin sitä pakettia niin innoissani kun kerranki jotain sais!!
ääh..kunhan taas vuodattelin tänne...sori tyhmä alotus..tuskimpa tää ees ketään kiinnostaakaan....

Ja mä en pääse sinne sisään kun en muista millä s-postiosoitteellani ja millä salasanalla olen sinne kirjautunut. Olen kokeillut kaikkia eikä mikään toimi, eikä tule myöskään salasanamuistutusta mihinkään lootaani...:P

Ne on kyllä aivan hanurista ne "lahjat". Nehän on tarkotettu kaikki melkein vastasyntyneelle!!! :o Kyllähän lapsi kasvaa, kun niitä merkkejä kerätään, vois osa olla hieman isommille tarkoitettuja.

sitä määkin oon ootellu kun kestää ja laiton pojan sinne kerhoon ihan takuuvarmasti ennen sitä tiettyä ikää mitä ennen se piti laittaa...ei oo tullu lappuja kotio...s-postilla tuli muista hakea up&go paketti kun lappu tulee mut ei oo näkyny lappua...olisin vaan kyselly etä tuleeko se edes!! meiän vauva kun on kohta sen 8kk kuiteskin jo..aika kauan kestää juu!!!

Yhteistyössä