nytpä tuli sitten paniikki,olen pian 31 ja ei lapsia ja jos joskus uuden miehen vielä saan/löydän niin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi rähmä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi rähmä!

Vieras
A) sillä miehellä on jo lapsia

B) se ei halua lapsia lisää

C) ei ole lapsia ollenkaan eikä niitä halua

ja minä en halua(isi) miestä jolla on jo lapsia mutta sehän on sitten aika epätodennäköistä koska kyllä yli 30v miehellä yleensä lapsia jo on,onhan niitäkin joilla ei ole mutta aika harvinaista taitaa olla ja kyllä sitten jo yli 33v ainakin rupee olemaan.

Täytyykö tässä nyt tinkiä sitten kriteereistä...en mä halua äitipuoleksi.

ennen ne miehet oli paniikisssa ja poikamiehiä. Naiset vaan valkkaili. Nykyään tuntuu että miehistä pulaa ja naiset parveilee. Onko miesten syntyvyys ollut pieni jossain vaiheessa verrattuna naisiin?

Totta pakiset. Noin ikäisessäsi miehessä on joku vika, jos ei ole kelleen kelvannut/mihinkään jo ruvennut.

Ja käytetyt ovat käytettyjä, eli kaupan mukana saat lapsipuolia, elareita maksavan iskän jolla on eksä ja anoppi ja eksän nyksä ja koko menneisyys muistoineen, rasitteineen...

älä nyt vielä panikoi. Jos ikää olisi 35, niin sitten alkaisi olla paniikin aika. Voi olla että hyvinkin löydät helmen, jolla ei ole lapsia vielä 30-31 vuoden iässä. Itse en taida tuntea montaakaan kenellä olisi ollut. Tosin parisuhteessa ovat/olivat tuollon jo melkein kaikki.

älä nyt vielä panikoi. Jos ikää olisi 35, niin sitten alkaisi olla paniikin aika. Voi olla että hyvinkin löydät helmen, jolla ei ole lapsia vielä 30-31 vuoden iässä. Itse en taida tuntea montaakaan kenellä olisi ollut. Tosin parisuhteessa ovat/olivat tuollon jo melkein kaikki.

no eipä paljon lohduta tuokaan että ne on kaikki sitten jo parisuhteissa.Mä jään miehettömäksi ja lapsettomaksi:(

mä rupeen itkeen!

Alkuperäinen kirjoittaja voi rähmä!;24596275:
no eipä paljon lohduta tuokaan että ne on kaikki sitten jo parisuhteissa.Mä jään miehettömäksi ja lapsettomaksi:(

mä rupeen itkeen!

No höpö höpö. Parisuhteita tulee ja menee :D
Kyllä sinulla on vielä hyvät mahdollisuudet löytää itsellesi hyvä lapseton mies!

En mä sitä tarkoittanut vaan pyysin tarkennusta siihen et onko sulla jotain lapsia vastaan yleisesti vaan vain sen mahdollisen miehen ja jonkun toisen naisen lapsia.

No omia haluan ja mielellään miehen kanssa jolla ei ole omia entuudestaan,mä en halua mitään uusperhe draamoja ja mitään entistä naista siihen väliin pyörimään kun niitäkin on niin monenlaisia.

Otat sen verran vanhemman miehen, jolla on jo täysi-ikäiset, omillaan asuvat/toimeentulevat lapset. Ei elatusmaksuja, ei sellaista huolta ja vastuuta lapsista, vaikka toki miehen elämään kuuluvatkin. eikä miehellä tarvitse silloin ikää olla kuin 40, eli vallan vetreä vielä, ja ehkä halukas alkamaan vielä uudestaankin isäksi.

[QUOTE="mä vaan";24596382]Otat sen verran vanhemman miehen, jolla on jo täysi-ikäiset, omillaan asuvat/toimeentulevat lapset. Ei elatusmaksuja, ei sellaista huolta ja vastuuta lapsista, vaikka toki miehen elämään kuuluvatkin. eikä miehellä tarvitse silloin ikää olla kuin 40, eli vallan vetreä vielä, ja ehkä halukas alkamaan vielä uudestaankin isäksi.[/QUOTE]

Minä tunnen vain 40-vuotiaita pikkulasten isiä. Ne joilla on aikuiset omillaan toimeentulevat lapset, ovat kyllä 50-55-vuotiaita :D

Mä olin just kohta 30v kun tapasin mieheni, joka on mua 3v nuorempi.
Ei ollut kummallakaan lapsia valmiina ja nyt niitä on meillä 2.

Paras ystävättäreni oli 35v kun tapasi miehensä, joka on 7 vuotta vanhempi eikä kummallakaan ollut lapsia. Nyt eka tulossa :)

Alkuperäinen kirjoittaja voi rähmä!;24596320:
mun piti ensvuonna raskautua mutta enpä raskaudukaan.
Pitääkö nyt sitten todellakin ruveta tinkimään jostain...

Tai sitten et raskaudukaan ollenkaan. Ja hoitojenkin ikäraja kopsuttelee koko ajan lähemmäs.

Yhteistyössä