Nytkö sitä sitten on raskaana,vai oisko vaan mahapöpö..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äiti kahdelle"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Äiti kahdelle"

Vieras
Ehkäisyä ei ole käytössä ollut koskaan,koska miehessä on ´vikaa´.lapset syntyneet 6 vuoden välein,että kovin tärppäävää sorttia ei olla..

Eilen aamulla oli lievä huono olo,väsynyt ja isolla hädällä ravasin koko aamun. Pelkäsin mahatautia mutta meni puoleen päivään mennessä ohi. Ihmettelin vaan miten kova nälkä oli aamulla jo ennen kymmentä,kun yleensä syön ekan kerra vasta yhden aikoihin.

Sama juttu tänä aamuna,lievää huonoa oloa taas..Ja tässä syömässä olen parasta aikaa..
En ole kirjaa pitänyt kuukautisista,en siis tiedä ovatko edes myöhässä..

lapsi on toki tervetullut,siinä ei mitään :) Tuntuu vaan niin epätodelliselta että näin nopeasti alkaisi raskaus (nuorin on nyt 1,5 v),kun aiemmin yritetty niin kauan.
Työttömänä olen ollut ja maanantaina alkaisi työharjoittelu oman yrityksen perustamisen takia,eli kesäkuulle sovittu yrityksen starttaus,kaikki tuet ja rahoitukset haettu. Sitä tässä nyt hätäilen että mitenkähän on,miten nopsaan tässä alkaa infota noille tahoille,jos tosiaan raskaana olisikin!

MaHDOLLISTA KYLLÄ SEKIN,ETTÄ ALKAA VAIN TUO TYÖHARJOITTELU JÄNNITTÄÄ JO NYT,JA SITTEN KROPPA TEKEE NÄIN :D

No en tiedä kyllä,kun jostain syystä aina huonon olon tullessa ravaan vessassa ihan muutenkin.
Mahataudissa yleensä olen syömättä sen pari päivää, nyt kyllä ruoka maistuu ja olo paranee sitä mukaa..
En viitti apteekkiin kuitenkaan lähteä kun rinnat eivt ole kipeät,mulla se on eka merkki raskaudesta ollut....Outoa mutta kaippa se tässä selviää lähipäivinä :)

[QUOTE="aapee";25636447]No en tiedä kyllä,kun jostain syystä aina huonon olon tullessa ravaan vessassa ihan muutenkin.
Mahataudissa yleensä olen syömättä sen pari päivää, nyt kyllä ruoka maistuu ja olo paranee sitä mukaa..
En viitti apteekkiin kuitenkaan lähteä kun rinnat eivt ole kipeät,mulla se on eka merkki raskaudesta ollut....Outoa mutta kaippa se tässä selviää lähipäivinä :)[/QUOTE]

joo etköhän sä sen tule huomaamaan jos oot raskaana kun sulla on kai aikaisemmin kokemustakin.. :)

Yhteistyössä