nytkö se alkaa, synnytys :/

09.08.2010
553
1
16
Eeeiii oo yhtään kivaa. Heräsin siihen kun kiertää mahassa, se menee ohi noin minuutin (pitkän sellaisen) jälkeen ja uusi palaa hetken päästä. Missään ei oo hyvä olla, mahassa polttaa..Tosin on mulla maha sekaisinkin. En nyt tiedä onko tää mahatautia vai synnytystä.
Viikkoja on 37+6.
En osaa laskea supistuksiksi, kun tätä kipua on vähän väliä, ja kestoltaan vaihtelee, tai siltä musta tuntuu. Maha menee kyllä kovaksi, mutta se kipu peittää kaiken muun alleen :/
Pitkiä on yön tunnit jos yksin joutuu valvomaan ja odottamaan..
Esikoinen nukkuu, ja pitää olla hiljaa..

Jospa se ei vielä sulla ala... tai mistä sen tietää. Onko pitkä matka sairaalaan? Lapsenvahti lähellä?

Mulla pian 39 viikkoa ja tänä yönä nukun tosi huonosti. Miehen kanssa oli riitaa illalla ja vaikka riita sovittiin niin silti on vielä tosi kurja olo. Itkettää.

Mä olen heräillyt koko yön jos siis olen yhtään nukkunutkaan. Neljäs närästyslääketabletti on kielen alla. Päätäkin vähän särkee. Esikoinenkin tuntuu vähän väliä jotain valittavan ja vääntelehtivän omassa huoneessaan pinnasängyssä.

Saa nähdä tuleeko huomenna taas yhtään mistään mitään vaikka pitäisi kai kaikenlaista ehtiä pois alta ennen synnytystä.

voi kun voisi nukkua, mutta ei..mahassa kiertää ja supistaa..lapsenvahti on lähellä, ja sairaalakin lähellä, alle 5km.
Mulla menee huominen ainakin nukkuessa..rennietä on täälläkin kulunut, ja vauvakin melskaa mahassa hullun lailla. Kissa pyörii jaloissa ja mahan päällä, sekin on levoton.

Mulla oli tuollaista 2 vrk ennenkuin esikoinen syntyi. Voipi olla että se alkaa =) Tsemppiä!

no sitä mäkin pelkään :) viime yö oli kyllä niin tuskaa kun voi olla. Eka ei maha toimi viikkoon sitten tulee kaikki kerralla, ja sattui niin paljon..ei nuo supistuksista kivut johtuneet, vaan mahaa väänsi, ja sitten helpotti kun kaikki oli ohi parin tunnin päästä. En halua enää synnyttää kun muistin millaiset kivut tulee olemaan...yöllä oli niin yksinäistäkin :(