Mä tapasin tässä eräänä päivänä yhden henkilön menneisyydestäni, siis sellaisen jonka oon nähnyt viimeksi todella monen monta vuotta sitten. Alkuun laitettiin toisillemme viestiä silloin tällöin, lopulta enää jouluisin ja kaiken päätteeksi ei enää niitäkään jouluntoivotuksia tullut laiteltua kun en saanut enää vastausta lainkaan, eli yhteydet jäi. No nyt sitten tämä henkilö käveli vastaan kaupassa. Mä menin ihan hämilleni ja luulin nähneeni jonkun aaveen tai jonkun joka muistutti vain tätä henkilöä: katsoin, katsoin pois ja katsoin taas enkä tajunnut edes moikata vaikka tämä henkilö tuijotti takaisin, katsoi tosi pitkään mun nähdäkseni, ehkä mietti olenko mä oikeasti mä vai joku muu (olen saattanut muuttua paljon viime näkemältä ) . Älysin vasta jälkeenpäin että mahtoipa se pitää mua ihan idioottina ja laitoin viestin missä pyysin anteeksi käytöstäni ja rehellisesti sanoin että meninpä vaan ihan lukkoon, enkä todellakaan ollut odottanut näin yhtäkkiä tapaavani kyseisen kaupan tiloissa. En saanut mitään vastausta.
Mietin vaan, että jos törmätään uudelleen (asutaan aika lähekkäin mun tietääkseni juuri nyt ) niin eikö me nyt sitten moikata ollenkaan? En mä ymmärrä... Tai siis, odotin kyllä vastausta siihen viestiin. Vähän hassu olo.
Mietin vaan, että jos törmätään uudelleen (asutaan aika lähekkäin mun tietääkseni juuri nyt ) niin eikö me nyt sitten moikata ollenkaan? En mä ymmärrä... Tai siis, odotin kyllä vastausta siihen viestiin. Vähän hassu olo.