Nyt ylimääräiset kilot pois!!!!

Oline eilen serkku-tytön häissä ja viime viikolla yritin -siis todella yritin etsiä itselleni kivaa, nättiä juhlavaatetta. Ja yes alennusmyyntien aikaan, mutta..... totesin, että kaikki ihanat, kivat, ale-vaatteet on tarkoitettu mua 10-20 kg kevyemmille! Eli nyt alkoi lahdutus! Lupasin itelleni ens kesäksi vaikka mitä ihania vaatteita ;)
Tavoite on n. 15 kg pois, n. 0,5 kg/viikko. Miltä sitten silloiin tuntuukin :whistle:
Päivällä otin ruutupaperia ja kynän ja kirjoitin ma-ti-ke. Kaiken jo etukäteen paperille mitä aijoi syödä! Koska tiedän ongelmani olevan napostelu, ja uskon, toivon, luotan että nyt!
 
TSEMPPIÄ SULLE !! Saman ongelman kanssa tässä tempoilen. Aloitin vain jo toukokuussa. Synttäreilläni päätin että vuoden päästä olen 15 kiloa kevyempi. Isälläni todettiin juuri aikuisiän-diabetes joten mulla on riski kasvanut sairastua samaan tautiin. Joten aion pitää huolen itsestäni. Oon vielä täysimetyksellä joten otan tämän alun varovaisesti, tottutaen itseni pois herkuista ja pyrin liikkumaan enemmän.

Aika hyvin on menny 4 kiloa on lähtenyt, (oli viiski,muttako tuli kilo takas). Nyt sitten mittasin itseäni ja päätin ottaa ohjelmaan jumpan. Saapa nähdä mitä mittanauha sanoo kuukauden jumppailun päästä. Joskus vain tulee hillitön makeanhimo ja syöpöttely, mutta täällä palstoilla kyllä mukavasti tsempataan takaisin "ruotuun".

Ei muutako kilopinoihin taas huomenissa, saas nähä miten taas käy....edellisviikko oli se ainoa plussaviikko (ja vielä kokonaisen kilon)
 
Sumppi21
Tsemppiä kaikille!!! Ehkä vaikeeta mutta lopussa kiitos seisoo...
On se sit urakan jälkeen mukavaa lähteä vaatekauppaan ja ihastella uutta olemusta peilistä! Voi että odotan sitä hetkeä kun olen 15kg laihempi!
 

Yhteistyössä