Nyt vois kyllä lähtee töihin...murrr...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikku82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikku82

Jäsen
11.11.2004
503
0
16
Olin aamulla tekemässä äidilleni väriä ja leikkausta mun työpaikalla, mies ja muksut sen aikaa mummin luona. Nuorempi nukkui päikkärit 2 tuntia normaalia aikaisemmin ja vanhempi ei ollenkaan.

Hain miehen ja muksut, vietiin mies töihin ja mentiin muksujen kans kotiin. Molemmat ihan väsyneitä, mutta kello oli jo 15.30 joten päikkärit ei tullut mieleenkään. Siinähän se alkuilta meni välillä kitinöissä ja välillä mukavasti.

Loppuilta leikittiin lastenhuoneessa jotta sain muksut vielä jaksamaan iltapalaan asti, kyllä ne oli jo klo 18 niin väsyneitä että...
Menin ennen kaheksaa laittaa iltapalaa ja muksut jäi leikkihuoneeseen leikkimään nätisti. Äkkiä poika alkoi huutaa hysteerisesti ja pinkaisin katsomaan mikä hätänä, poika tuli huoneesta naama veressä. Jopas säikähin, mutta se tuli nenästä, oli osunut huilu siihen jotenkin kovasti ja aiheutti verenvuodon.

Poika oli hämillään ja pelästynyt eikä ois millään antanu mun koskee nenään. No sen hässäkän ja huudon jälkeen päästiin keittiöön. Poika alkoi kiukuttelemaan yliväsymystään ja pissasi pöydän alle, samassa nuorempi viskaski nokkamukinsa lattialle :headwall: Siinä taas koeteltiin hermoja.

Sain vihdoin muksut nukkumaan, nuorempi 1v nukahti klo 20.30 ja poika 2,5v klo 21.00

Mä olen ihan rätti puhki poikki ja hyvä etten itkua tihrusta. Tällaisien päivien päätteeksi olen niin valmis takaisin työelämään, mutta ajattelin sinnitellä kotona vielä ½vuotta, jotta tyttö olisi sen 1,5v.

Ette uskokaan miten ihanaa oli olla työpaikalla ja tehdä onnistunut väri ja leikkaus, jutskata samalla niitä näitä...

Antakaa mulle vinkkejä pitempään pinnaan, miten osaan ottaa kaiken irti kotona olosta ja nauttia pikkulapsiajasta väsymyksestä huolimatta, ja näiden huonojen päivienkin jälkeen ;)

Jaksaisikohan kukaan lukea tuota? Alaln oikeesti olla aika väsynyt ja se tuntuu oudolta, olen normaalisti tosi lapsenmielinen, energinen ja iloinen...mutta tuntuu että viimeaikoina on ollut vaan vähemmän ja vähemmän iloisia päiviä, väsyttää vaikka nukun ihan tarpeeksi.
Voiko se vaan yksinkertaisesti johtua siitä että olen ollut liian pitkään kotona? Eli syksyllä 3 vuotta...ei kai sentään siitä?

Yhteistyössä