Nyt vituttaa kunnolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Meillä piti olla neidillä tänään synttärit niin ainoa joka kävi niin oli siskonsa aamupäivällä ja isänsä tuli nyt vähän aikaa sitte. Ärsyttää tollanen ettei voida ilmottaa ettei pääse tulemaan, olis sitte voinut suoraan sanoa ettei kiinnosta koko synttärit. Tyttö on pettynyt ja mua pännii tarjoilunkin puolesta. No, muffinsit ja kääretorttu menee pakkaseen, täytekakku sitten jaetaan kolmeen osaan, isälleen, tytölle ja mulle. Suoraan sanottuna raivostuttaa tollanen ihmisten käytös kun puhelimet on keksitty niin vois soittaa edes jos ei pääse, kummit ei käynyt ollenkaan. Sitte tietysti tulevat oikeana päivänä mutta kun ei silloin ole täytekakkua tarjolla koska ei sitä sinne asti voi säilyttää.

Olin kyllä ilmottanut niille jotka oli kutsuttu että viikonloppuna on synttärit kun tiesin myös senkin että kukaan ei viikolla ehdi eikä jaksa niin eipähän näy jaksavan sunnuntainakaan. Eilen ei käynyt ketään.

Tosi tylyä :o :snotty:

Mulla pari, ketkä ei IKINÄ tuu oikeana päivänä, mut saavat sit mitä löytyy.

Näistä sukulaiset eivät EDES ilmoita etteivät tuu, mut oon jo tottun ja ONNEKSI kaikki muut tulee, jos ei esteitä. =)

Onpa ilkeää. Mä kävisin mielelläni syntymäpäivillä jos joku joskus kutsuis, ja sit ne jotka kutsutaan ei ollenkaa välitä lapsesta :( varmasti tyttöä harmittaa! Olishan se kiva et joku muistais.

Ja mä en taas viittis soittaa koska silloin se voisi tuntua siltä että mä kerjään ihmisiä kylään ja tytön synttäreille. Tämän asian takia ei paljon viittisi synttäreitä juhlia, ei edes lapsen kun ihmiset on niin kenkkuja etteivät soita. Jos eivät kummit muista niin olkoon, mä en kohta edes jaksa pitää yhteyttä heihin kun hekään tule silloin kun lupaavat. Kyllähän se olis kivaa jos teistä joku tulis mutta kun asutte kaikki niin pirun kaukana meistä, helkutti soikoon. :ashamed:

Asutaan Keuruulla. No en sanonut tarkkaa aikaa enkä päivämäärää koska aattelin että tulevat kun ehtivät niin nyt ei sitten kuiteskaan kukaan tullut. Raivostuttaa tosiaankin tää ihmisten touhu.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Asutaan Keuruulla. No en sanonut tarkkaa aikaa enkä päivämäärää koska aattelin että tulevat kun ehtivät niin nyt ei sitten kuiteskaan kukaan tullut. Raivostuttaa tosiaankin tää ihmisten touhu.

Ai siis mitä? Ihmisten olis pitäny vaan osata tulla tänään ja tiettyyn aikaan vaikket oo kellekään mitään päivämääriä sanonut?

Hmm... Minäkin hermostuisin, jos oltaisiin kutsuttu ja luvattu tulla eikä sitten tultaiskaan eikä edes ilmotettais siitä... Mutta en oleta, että kukaan tajuaa tulla jonain tiettynä päivänä tiettyyn aikaan, jos en ole sellaista ilmoittanut.

Tarkotin että jompana kumpana päivänä ja sanoin kyllä heille jotka kutsuttiin että joko lauantaina tai sunnuntaina heidän omien menojensa mukaisesti koska tiesin että jos laitan jonkun ajan niin ei välttämättä kukaan tule silloinkaan kun ei tulleet muutenkaan.

Jos tekisit seuraavalla kerralla kutsut tytön kanssa, joissa ilmoitetaan päivä ja aika, niin ihmiset osaisivat ehkä tulla paremmin, tai ainakin ilmoittaa jos eivät pääse. Hankalaa varmaan perua tulonsa jos ei oikein tiedä aikaa koska juhlat edes ovat.

Näköjään tarviivat. Olkoon jos ei kerran kelpaa tarjottavat kummeille eikä muillekaan. No jos ens vuonna olis viisaampi kun vietetään viimeisen kerran tytön synttäreitä, 12 v on raja. Taidan laittaa osan noista herkuista pakkaseen oottaa hetkeä että joku tulee kahville niin on jotain tarjottavaa. :o

Hö, tiedän tunteen. Ja jos on kyse tutuista ihmisistä, ja jostain epämuodollisemmista juhlista niin kyllähän kai kuitenkin se riittää, että ei ole tarkkaa aikaa?

Kurja juttu, toivottavasti tyttöä ei itseään kovasti harmittanut.

Yhteistyössä