T
tympiytynyt jo kaikkee ukon takia
Vieras
tuli tehtyä taas (tuon ukon ja hänen vähä-älyisyyden) takia semmoinen ostimme kannettava tietokone johon molemmat ei ole oikein tyytyväisiä minä käyttökielen takia kun meni onnettomasti englannin kieliseksi vaikkei ehtinyt kun kannen avata en huomannut mitään alustusjuttua... Ja vielä ihan tavallisesta marketista (prismasta) ja olen soittanut sinne ja sain sieltä hp tuen puhelin numeronkin jonne soitin niin ei sekään auttanut eikä saanut edes palautus levyä että olis kokeillu saada kone alkutilaan...
Tympii ja meni 500 e hukkaa... mietin voiko konetta viedä takaisin prismaan että rahat takaisin!
Ja vielä olen nyt katumassa tuota kun huutikseen laitoin pöytäkoneen myyntin ja se olis huudettu ... kaiken tämän jälkeen haluaisin perua huutonetin kohteeni ja pitää koneen.
Voisiko tämä uuden koneen laittaa huutonettiin (vaikka onkin englannin kielinen käyttökili ja ei voi palauttaa suomeksi)....ostaisiko kukaan tuonlaista konetta!
Tympii ja meni 500 e hukkaa... mietin voiko konetta viedä takaisin prismaan että rahat takaisin!
Ja vielä olen nyt katumassa tuota kun huutikseen laitoin pöytäkoneen myyntin ja se olis huudettu ... kaiken tämän jälkeen haluaisin perua huutonetin kohteeni ja pitää koneen.
Voisiko tämä uuden koneen laittaa huutonettiin (vaikka onkin englannin kielinen käyttökili ja ei voi palauttaa suomeksi)....ostaisiko kukaan tuonlaista konetta!