Nyt vauvanruoka neuvoja.

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
Teen vauvalle ( reilu ½v ) sosetta riisistä ja kanasta. Kun paistan kanat pannulla niin voiko siihen laittaa lorauksen öljyä? Olen ennen tehnyt vain kasvis/pasta/riisi/peruna soseita, en ollenkaan lihaa laittanut itse tehtyihin.

Entä käykö herne/maissi/paprika noin pienelle vai laitanko kukkakaalia tai parsakaalia? =)

Niin ja kun tänään teen sen enkä varmaankaan pakasta niin voinko antaa samaa myös huomenna jääkaapista? =)

Minä en paistaisi kanaa vaan keittäisin (en tiedä miksi, mutta näin tekisin =)). Herne-maissi-paprikaakin olen laittanut. Herne kuulemma voi kylläkin pistää masun sekaisin, mutta pienissä määrin voit toki laittaa! Ja hyvin voi syödä vielä huomenna jääkaapista!

Itse keitin kaikki lihat en paistanut. Jos olet testannut ettei ole allerginen niin jollekkin noista (herne-maissi-paprika) niin voit käyttää. Mut jos et niin suosittelen et erikseen kokeilet niin tietää mihin reagoi jos reagoi. Voi antaa samaa huomenna.

Miksi ei saa antaa paistettua lihaa? En nyt tarkoita, että pitäisi käristämällä käristää hurjassa määrässä rasvaa, mutta jos teflon-pannulla ilman rasvaa tai ihan pienessä öljytilkassa käyttää - ei ruskista - niin mitä haittaa siitä on?