nyt v.itutta.a toi naapurin

Sitä Saa Mitä Tilaa

Aktiivinen jäsen
03.05.2007
1 054
0
36
poika.. ja niinkuin pitäis vielä olla paremmasta perheestä...
tällä viikolla hajottanut meidän lasten tavaroita useamman kappaleen, ollut kiusanhenkenä muiden poikien leikkiessä ja asiasta ollaan jo monesti hänelle sanottu.
nyt hajoitti sitten pojan pyörän... sanoin että ei ole sitten asiaa meidän pihaan vähään aikaan et muut pojat saa leikkiä rauhassa keskenään... mutta näemmä ei mene jakeluun kun taas toi kakara on täällä..!!!!!
niin siis ja vanhemmillekin olen jo monesti sanonut.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 13:36 prinsessa ruusunen kirjoitti:
tällä viikolla hajottanut meidän lasten tavaroita useamman kappaleen, ollut kiusanhenkenä muiden poikien leikkiessä ja asiasta ollaan jo monesti hänelle sanottu.
nyt hajoitti sitten pojan pyörän... sanoin että ei ole sitten asiaa meidän pihaan vähään aikaan et muut pojat saa leikkiä rauhassa keskenään... mutta näemmä ei mene jakeluun kun taas toi kakara on täällä..!!!!!
tuo paremmasta perheestä kuuluneeko tähän kirjoitukseesi :D . muttqa jos poika tulee teidän pihalle särkemään teidän lasten tavaroita, on pojan vanhemmat velvollisia tulemaan korvaamaan särjetyt tavarat teille.

tarkoitin että "paremmasta" perheestä että luulisi olevan tota lasten kasvatuskokemusta jos sen verran että ton viimeisen vekaransa pitäis kurissa... niin ja ovat muutenkin "parempia" kuin me... äiti on koulun rehtori ja isä on lääkäri.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 13:59 hattivatti lehmilaitumella kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 13:36 prinsessa ruusunen kirjoitti:
tuo paremmasta perheestä kuuluneeko tähän kirjoitukseesi :D . muttqa jos poika tulee teidän pihalle särkemään teidän lasten tavaroita, on pojan vanhemmat velvollisia tulemaan korvaamaan särjetyt tavarat teille.

Kyllä mun mielestä kuuluu tähän aiheeseen tuo paremmasta perheestä... kun niitten tosiaan "pitäisi" olla siitä PAREMMASTA perheestä :whistle: ja käyttäytyy kuin katulapsi :whistle:

Yhteistyössä