Nyt uskallan tännekkin kertoa, meidän likka saa pikkusisaruksen :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitipuoli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no huh hu.. itse en moiseen suostus sen verran mulla on sentää itsekunnioitusta.
Mites sit jos ukkos haluu viel lisää lapsia noi onko sulle ok et se käy panee taas jonku muijan raskaaks ku omasta muijasta ei enää oo sihen?Tai jos ukkos päättääkin muuttaa tän vauvan äidin luo jostain syystä?
Nyt oot vaan ukolles näyttäny et sun ylitses voi kävellä miten haluaa ja kyllä se muija anteeks antaa vaik tekisin mitä!
'

Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:
no huh hu.. itse en moiseen suostus sen verran mulla on sentää itsekunnioitusta.
Mites sit jos ukkos haluu viel lisää lapsia noi onko sulle ok et se käy panee taas jonku muijan raskaaks ku omasta muijasta ei enää oo sihen?Tai jos ukkos päättääkin muuttaa tän vauvan äidin luo jostain syystä?
Nyt oot vaan ukolles näyttäny et sun ylitses voi kävellä miten haluaa ja kyllä se muija anteeks antaa vaik tekisin mitä!
'

Olipa ilkeästi sanottu. Eikös ap just kertonut, että ovat saaneet mmiehensä kanssa asian selvitettyä. Syntyvän vauvan kannaltahan se on hieno asia, että on ympärillä monta aikuista, ketkä hänestä välittävät. Asioita ei voi tasapäistää, mikä käy yhdelle, se ei välttämättä käy toiselle. Ja ap miehensä kanssa on päässyt ison ja vaikean asian yli ja nyt odottavat vauvaa ilolla. Onko siinä jotain pahaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Aika rautainen itsetunto sulla!

Tai sitten ei.

Niinpä.

Rautaisen itsetunnon omaava tuskin hyväksyis tollasta käytöstä mieheltään.
Adoptio todella olis olemassa ja ois kai sitä voinut mennä naimisiin ja vähän odottaa kun se ei heti onnistu.
Tai jos oli niin tuli perseen alla niin edes puhua etukäteen naisensa kanssa että "olisko ok jos käyn panemassa jonku vieraan akan paksuksi kun sä et voi saada enää lasta?"

Törkeä temppu kaikenkaikkiaan. Ei voi muuta sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja sanna:
Onko tää se jatkokertomus? :D

jossa se raskaana olevakin käyny täällä tilittämässä? ja teillä on 5v vai oliko se 7v tyttö?

Sanna! Laitatko linkin sinne missä raskaana oleva tilittää. Täähän käy mielenkiintoiseksi! :D

Yhteistyössä