Nyt tyylitietoiset naiset, antakaa vinkkejä ja ideoita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suuri muuttuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suuri muuttuja

Vieras
Olen niin lopen kyllästynyt omaan ulkonäkööni. Olen lähes kolmekymmentä ja aina ollut samannäköinen, aina. Mitä nyt kiloja kertynyt välillä. Nyt sitten haluaisin päivitystä ulkonäkööni joten kaikki vinkit ja ideat kehiin. :flower: Tehkää mulle virtuaalinen muodonmuutos. :D

Pituutta minulla on 159, painoa 68,5kg. Lihasta ei paino ole joten liikakiloja on PALJON. Vartalonmalli on tiimalasi. Ongelmakohta vartalossa ehdottomasti ensimmäisenä maha, toisena tulee takapuoli/reidet- osasto.
Rintava olen, kuppikoko noin 80E.

Hiukset on luonnostaan vaaleat. Hiuslaatu ei ehkä ole paksua mutta hiusta on PALJON. Pituutta on lähemmäs takapuolta, hieman kerroksittain leikkausta mutta on jo kasvanut ettei ole niin "mallissaan".

Meikata en oikein osaa. Kulmat (ja ripset) ovat ihan värittömät. Yleensä meikki jonka laitan on kulmiin väri, ripsiväri ja puuteri. Silmät ovat vihertävänruskeat.

Nyt; antakaa kaikki hyvät vinkit ulkonäkömuutokseen. Hiuksiin (väri, malli), meikkiin, pukeutumiseen, sopivaan painoon, ym. Tiedän että palsta on täynnä tyylitietoisia. :D

Kuva kertois kyllä paljon, mutta ehdottaisin (vaikka itse en ole mikään tyylilyyli) että leikkais hiuksia ainakin reippaasti, kampaaja varmaan tietää mikä malli on sopiva sinulle, ehdottomasti jotain värjäystä ym. piristää omaa mieltäkin ;) Korostat omia hyviä puolia, esim. jos on kapea vyötärö ym. Pituutta lisää korkkareille, se laihistaa.. ja varmasti netistä löytyy hyviä ideoita, googlettamalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja r:
Kuva kertois kyllä paljon, mutta ehdottaisin (vaikka itse en ole mikään tyylilyyli) että leikkais hiuksia ainakin reippaasti, kampaaja varmaan tietää mikä malli on sopiva sinulle, ehdottomasti jotain värjäystä ym. piristää omaa mieltäkin ;) Korostat omia hyviä puolia, esim. jos on kapea vyötärö ym. Pituutta lisää korkkareille, se laihistaa.. ja varmasti netistä löytyy hyviä ideoita, googlettamalla :D

Korkkareita on kaappi pullollaan. :D
Ja hiuksista; ihan takuulla muuttaisi ja piristäisi jos hiuksia leikkuuttaisi kunnolla ja ottaisi jonkun kivan värin (tähän saakka ollut vaan vaalea, joskus raitoja lisänä).

Kiitos kun vastasit. :D

Suosittelisin ensin sua varaan ajan parturiin ja ripsien sekä kulmien värjäykseen. Ja nyt oli just mainos, että Sokokselle saa varata ajan (kaiketin ilmaiseen) meikkikoulutukseen. Eli ammattilainen opettaa sua meikkaan ja katsoo sulle sopivia meikkejä. Sinuna menisin sinnekin.

Noilla pääset jo pitkälle. Sit se vaatepuoli. Helpottais, jos tietäis mitä nyt käytät. Täällä ainakin Vero Modaan voi varata ajan tyylikonsultaatiolle (ilmainen). En tiedä kuinka ammattilaisia ovat, mutta sieltähän vois saada myös kivoja vinkkejä. :D

Minä luottaisin myös kampaajan näkemykseen. Toiseksi kävisin varmaan kosmetologin kanssa jutustelemassa, hänelläkin voisi olla hyviä vinkkejä.

Vaatetuksella yrittäisin kanssa kiinnittää huomion parhaisiin puoliin. Esim. v-kaula-aukolla rintoihin tai kietaisupaidalla vyötärölle tms. Ja näin syksyllä, kun kaikki harrastustoiminta taas käynnistyy, niin valkkaisin jonkun itseä kiinnostavan liikuntaharrastuksen: tanssia, jumppaa, uintia, jne. Jotain, mistä itse tykkää, jotta tulee hyvä mieli. Lisäbonusta on se mahdollinen kiinteytyminen/laihtuminen.

Stockman Beauty -liikkeestä on itsellä hyviä kokemuksia. Antoivat ihan ilmaiseksi meikkivinkkejä ja joskus ovat myös meikanneet ilmaiseksi. Ja ovat osanneet valita semmoista, mitä tulee käytettyäkin. Minä kun en oikeastaan ikinä meikkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Suosittelisin ensin sua varaan ajan parturiin ja ripsien sekä kulmien värjäykseen. Ja nyt oli just mainos, että Sokokselle saa varata ajan (kaiketin ilmaiseen) meikkikoulutukseen. Eli ammattilainen opettaa sua meikkaan ja katsoo sulle sopivia meikkejä. Sinuna menisin sinnekin.

Noilla pääset jo pitkälle. Sit se vaatepuoli. Helpottais, jos tietäis mitä nyt käytät. Täällä ainakin Vero Modaan voi varata ajan tyylikonsultaatiolle (ilmainen). En tiedä kuinka ammattilaisia ovat, mutta sieltähän vois saada myös kivoja vinkkejä. :D

Sepäs se kun minulla ei ole mitään oikeaa tyyliä. :/ Tykkään käyttää hameita jotka ovat polveen asti; en sit tiä onko tälle vartalomallille hyvä. V-aukkoisista paidoista pidän. Värejä tykkään käyttää.
Farkuista tykkäisin mutten oikein tiedä minkämalliset olisivat hyvät. Ja kun tuota mahaa on niin tuntuu että sellaiset jotka olisivat vyötäröltä hyvät niin ovatkin sitten muualta löysät.

Stockmannilla ja Sokoksella on myös ilmainen vaatekonsultointi. Joskus olen käynyt ja oli positiivinen yllätys. Riippuu tietysti tuurista, miten konsultti osaa ehdottaa juuri sinulle osuvia juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä luottaisin myös kampaajan näkemykseen. Toiseksi kävisin varmaan kosmetologin kanssa jutustelemassa, hänelläkin voisi olla hyviä vinkkejä.

Vaatetuksella yrittäisin kanssa kiinnittää huomion parhaisiin puoliin. Esim. v-kaula-aukolla rintoihin tai kietaisupaidalla vyötärölle tms. Ja näin syksyllä, kun kaikki harrastustoiminta taas käynnistyy, niin valkkaisin jonkun itseä kiinnostavan liikuntaharrastuksen: tanssia, jumppaa, uintia, jne. Jotain, mistä itse tykkää, jotta tulee hyvä mieli. Lisäbonusta on se mahdollinen kiinteytyminen/laihtuminen.

:D Sentään jotain minultakin löytyy; nimittäin niitä v-aukkoisia ja kietaisupaitoja. :)
Harrastamaan en säännöllisesti pääse miehen työn takia ja kun kotona useampi lapsukainen mutta kiloja olisi tarkoitus tiputtaa noin 15kg. Liikunnalla ja ruokavaliollahan ne tippuisi mutta miten saada motivaatio kohdilleen.

En muutes edes tiä, onko tällä paikkakunnalla Sokosta. :o Stockman ainakin on. Eli sieltä siis voisi saada meikkivinkkejä ainakin ja vaatekonstultaation? Vero Moda löytyy myös. Tosiaan; rahaa ei hirmuisesti ole käyttää joten tuollaiset jos saisi ilmaiseksi niin olisi mahtava. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Heität ponnarin tukkaan, adidaksen housut jalkaan ja tapaksen korkkarit. Ja lisäks voi laittaa yläosaksi vaikka jonkun kivan tunikan, nehän on nyt muotia.

:D Eli verkkarit ja korkkarit ja tunika kruunaamaan tyyli.

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Heität ponnarin tukkaan, adidaksen housut jalkaan ja tapaksen korkkarit. Ja lisäks voi laittaa yläosaksi vaikka jonkun kivan tunikan, nehän on nyt muotia.

Juurikin näin. ;)

Kiitos ideastasi. :flower: *kaivaa verkkareitaan ja korkeita korkoja kaapin uumenista* Tunikaa ei nyt löydy mutta jos napapaita sopisi? :whistle:

Juurikin näin. ;)

Kiitos ideastasi. :flower: *kaivaa verkkareitaan ja korkeita korkoja kaapin uumenista* Tunikaa ei nyt löydy mutta jos napapaita sopisi? :whistle:
Tiukka tissitoppi kuuluu tuohon tyyliin :)

Jos sulla oikeasti on pitkä, vaalea, hyväkuntoinen tukka, älä ainakaan "pätkäise" sitä vain siksi, että täällä joku sitä ehdottaa. Vaihtelua saat sävytyksellä, pienellä mallin vaihdoksella ja opettelemalla käyttämään uusia kampauksia. Nätisti laitettu pitkä tukka on aina tyylikäs, ja vaalea tukka ja ruskeat silmät on itsessään hieno yhdistelmä.

Jos olet tosi tyytymätön vartaloosi, kannattaa aluksi sijoittaa urheilu- ja ulkoiluvaatteisiin, jotka motivoivat liikkumaan. Jos nyt ostat paljon ns. muotivaatetta, vihaat niitä vielä jossakin vaiheessa. Osta vaikka kivoja huiveja ja laukkuja, niitä voi käyttää hoikempanakin. Jo söpö ja omiin väreihin sopiva syysmyssy tekee yllättävän paljon, jos olet niitä, joille hatut käyvät.

Sanoit tykkääväsi värikkäistä vaatteista. Itselläni on sama juttu, ja olen kantapään kautta joutunut opettelemaan, kuinka saadaan värikäs ja keskenään yhdisteltävissä oleva vaatekaappi. Istu alas ja mieti: mitkä värit sopivat sinulle, mitkä värit sopivat keskenään ja mitä hillitympiä värejä tarvitset "sidokseksi". Aika monella meistä on jo valmiiksi kaapissa paljon käyttökelpoista, mutta vähän yhdisteltävää.

Ja vielä ihan viimeiseksi: en sinua, vartalotyyppiäsi ja elämäntapojasi tunne, mutta tuo painonpudotustavoitteesi kuulostaa aika paljolta. Kannattaisiko ottaa pienempiä tavoitteita? Jo viiden kilon pudotus yhdistettynä liikuntaan,vitamiinipitoiseen ruokavalioon, runsaaseen veden juontiin ja kampaajakäyntiin saa tuttavat ihmettelemään hyvässä mielessä, mitä sinulle on tapahtunut. Elämä on niin lyhyt, että kannattaa yrittää olla tyytyväinen itseensä ainakin suurimman osan ajasta. Se kun näkyy ulospäinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja luonnonkaunis:
Jos sulla oikeasti on pitkä, vaalea, hyväkuntoinen tukka, älä ainakaan "pätkäise" sitä vain siksi, että täällä joku sitä ehdottaa. Vaihtelua saat sävytyksellä, pienellä mallin vaihdoksella ja opettelemalla käyttämään uusia kampauksia. Nätisti laitettu pitkä tukka on aina tyylikäs, ja vaalea tukka ja ruskeat silmät on itsessään hieno yhdistelmä.

Jos olet tosi tyytymätön vartaloosi, kannattaa aluksi sijoittaa urheilu- ja ulkoiluvaatteisiin, jotka motivoivat liikkumaan. Jos nyt ostat paljon ns. muotivaatetta, vihaat niitä vielä jossakin vaiheessa. Osta vaikka kivoja huiveja ja laukkuja, niitä voi käyttää hoikempanakin. Jo söpö ja omiin väreihin sopiva syysmyssy tekee yllättävän paljon, jos olet niitä, joille hatut käyvät.

Sanoit tykkääväsi värikkäistä vaatteista. Itselläni on sama juttu, ja olen kantapään kautta joutunut opettelemaan, kuinka saadaan värikäs ja keskenään yhdisteltävissä oleva vaatekaappi. Istu alas ja mieti: mitkä värit sopivat sinulle, mitkä värit sopivat keskenään ja mitä hillitympiä värejä tarvitset "sidokseksi". Aika monella meistä on jo valmiiksi kaapissa paljon käyttökelpoista, mutta vähän yhdisteltävää.

Ja vielä ihan viimeiseksi: en sinua, vartalotyyppiäsi ja elämäntapojasi tunne, mutta tuo painonpudotustavoitteesi kuulostaa aika paljolta. Kannattaisiko ottaa pienempiä tavoitteita? Jo viiden kilon pudotus yhdistettynä liikuntaan,vitamiinipitoiseen ruokavalioon, runsaaseen veden juontiin ja kampaajakäyntiin saa tuttavat ihmettelemään hyvässä mielessä, mitä sinulle on tapahtunut. Elämä on niin lyhyt, että kannattaa yrittää olla tyytyväinen itseensä ainakin suurimman osan ajasta. Se kun näkyy ulospäinkin.

Todella kaunis kiitos sinulle pitkästä ja monipuolisesta vastauksestasi. :flower.

Hiukseni ovat hyväkuntoiset, pitkät ja paksut. Onkin ehkä yksi ainoita kohtia josta olen itsessäni ihan ylpeäkin. Lähes joka kerta kun olen kampaajan penkkiin istunut, ovat kampaajat todenneet ensimmäisenä että onpas paksut ja hyväkuntoiset hiukset.... joten uskottava se kai on. :D

Väreistä tahtoisinkin löytää omat värini; joku värianalyysi olisi todella mielenkiintoinen mutten tiedä missä sellaiseen pääsisi ja onko se kuinka kallista.

Tekstissäsi oli paljon hyviä pointteja; kiitoksia.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja luonnonkaunis:

Mä peesaan tätä vastausta. Panosta urheiluvaatteisiin ja kuntosaliin, opettele kivoja kampauksia. Kun paino putoaa, on aika panostaa muuhun vaatetukseen. Asusteilla ja koruilla pääset jo nyt alkuun, voithan vaikka palkita itsesi painonpudotuksesta esim. ensimmäiset viisi kiloa- uudet farkut ym.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä peesaan tätä vastausta. Panosta urheiluvaatteisiin ja kuntosaliin, opettele kivoja kampauksia. Kun paino putoaa, on aika panostaa muuhun vaatetukseen. Asusteilla ja koruilla pääset jo nyt alkuun, voithan vaikka palkita itsesi painonpudotuksesta esim. ensimmäiset viisi kiloa- uudet farkut ym.

Tuo olisikin kiva kun oppisi väkertämään itselle kivoja kampauksia. Nykyään kun tulee vaan vetästyä ponnarille tai jollain huivilla pois silmiltä. Jos jonkun nutturan haluaisin laittaa joka pysyy, vaatisi sekin "muutaman" pinnin ja kilon lakkaa. Hääkampauksen kun purin, laskeskelin pinnit, mitä oli päässä vielä tallella päivän ja illan jälkeen.... ja reilut kahdeksankymmentä minä niitä irrottelin. :whistle:

Tuo palkitseminen on myös kiva idea; täytyykin ottaa ensin vaikka tavoite 65 kiloon. :) Kiitos sinullekin vastauksestasi.

Yhteistyössä