Nyt työttömät ääntä! Olen viimeksi pitänyt kuukauden lomaa v.2007....pätkätyöt,työttömyys...ei lomeltapaluu rahaa...

  • Viestiketjun aloittaja Töitä
  • Ensimmäinen viesti
Töitä
Yritän ja yritän saada työtä.
Ihan oikeasti, olen ollut 1kuukauden palkallisella lomalla täyripäiväisestä työstä vuonna 2007.
Sain lapsen. Ja työsuhdetta ei uusittu sen jälkeen. Olin määräaikaisena, ja sitäkin ketjuttivat, työnantaja siis, vaikka lain mukaan vuoden määräaikainen työsuhde tulkitaan jo vakituiseksi.

Ja vielä lisäksi ihmettelen määräaikaisten työntekijöiden marisemista...laki..ottakaa selvää oikeuksistanne!

Joo ei ole kiva kun ei saa töitä.
Ei palkallisia lomia, ei kunnollista viikonloppua kun aina täytyy kytätä työmahdollisuuksia.

Te työttömien syyllistäjät, toivon että saisitte itse saman kohtalon.

Joka päiväistä miettimistä, riittääkö rahat...ja niin pois päin.

Suurin osa JOUTUU elämään toimeentulotuella.

Luin tänään, joku kiinteistövälittäjä kuluttanut viikossa sen, mitä itselläni lasketaan 1,5 kk: n elämiseen...toimeentulotuen laskelmissa.

Onko oloneuvos, niin kuin mediassa ja asenteissa puhutaan?!
 
  • Surullinen
Reactions: Echo
vierailija
Yritän ja yritän saada työtä.
Ihan oikeasti, olen ollut 1kuukauden palkallisella lomalla täyripäiväisestä työstä vuonna 2007.
Sain lapsen. Ja työsuhdetta ei uusittu sen jälkeen. Olin määräaikaisena, ja sitäkin ketjuttivat, työnantaja siis, vaikka lain mukaan vuoden määräaikainen työsuhde tulkitaan jo vakituiseksi.

Ja vielä lisäksi ihmettelen määräaikaisten työntekijöiden marisemista...laki..ottakaa selvää oikeuksistanne!

Joo ei ole kiva kun ei saa töitä.
Ei palkallisia lomia, ei kunnollista viikonloppua kun aina täytyy kytätä työmahdollisuuksia.

Te työttömien syyllistäjät, toivon että saisitte itse saman kohtalon.

Joka päiväistä miettimistä, riittääkö rahat...ja niin pois päin.

Luin tänään, joku kiinteistövälittäjä kuluttanut viikossa sen, mitä itselläni lasketaan 1,5 kk: n elämiseen...toimeentulotuen laskelmissa.

Onko oloneuvos, niin kuin mediassa ja asenteissa puhutaan?!
En tiedä mitä työtä etsit mut Voithan ommella? Siihen menee kauheesti aikaa👕👗
 
vierailija

QUOTE="Töitä, post: 33907821"]
Yritän ja yritän saada työtä.
Ihan oikeasti, olen ollut 1kuukauden palkallisella lomalla täyripäiväisestä työstä vuonna 2007.

Te työttömien syyllistäjät, toivon että saisitte itse saman ...

Luin tänään, joku kiinteistövälittäjä kuluttanut viikossa sen, mitä itselläni lasketaan 1,5 kk: n elämiseen...toimeentulotuen laskelmissa.

Onko oloneuvos, niin kuin mediassa ja asenteissa puhutaan?!
[/QUOTE]jotain tuollaista?
 

Yhteistyössä