nyt tulee kyllä ihan hakuammuntaa mut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juupsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

juupsis

Aktiivinen jäsen
04.02.2010
2 325
0
36
joku linkitti tänne viime viikolla youtube videon laulusta, jonka nimeäkään en muista. sillon en sitä kerenny kuuntelemaan, mutta sillon aattelin, että se pitää kyllä sit käydä myöhemmin kuuntelemassa.

Oiskohan nimi voinu olla joku mihin rakkaus jäi tai mihin rakkaus loppui... ??

ja oisko se kertonu jostain vanhemman ja lapsen välisestä rakkaudesta ja sen muuttumisesta lapsen kasvaessa tms. tai sellanen olo jäi mitä sitä keskustelua kerkesin nopeasti vilkasemaan... :D

aika epätoivoista, mutta jos joku nyt sattuis tietämään mistä puhun niin olisin tosi tosi kiitollinen.. :D

no kun mun mielestä se oli joku tyyliin: hyvä biisi, koskettava biisi tms. mut kun en mä löydä sitä haullakaan vaikka oon mitä hakusanoja käyttäny.. tää alkaa olla jo epätoivoista :) kauhee pakkomielle on nyt iskeny siitä biisistä, eikä se jätä mua rauhaan ennen kuin kuulen sen..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muistelin kanssa jotain tuollaista ketjua ja tiedän ehkä mitä haet mutta kun en muista sitä esittäjää tai kappaleen nimeä...

se ei siis ollut unta!! voi että.. mä oon koko aamun yrittäny ettiä sitä haulla mutta kun en vaan löydä.. muistatko yhtään kuka sen sen keskustelun alotti?

Alkuperäinen kirjoittaja Matkaroskis:
Alkuperäinen kirjoittaja juupsis:
Alkuperäinen kirjoittaja Matkaroskis:
siscott-mihin rakkaus jää,kaunis laulu :)

kiitos :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Oleppa hyvä vaan :D

Se on kato täältä rovaniemeltä niin pitää tietää ;)

:) tuo on kyllä ihan ihana biisi, nyt sen kuulin ekaa kertaa, mutta tuo kertosäe!! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja juupsis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muistelin kanssa jotain tuollaista ketjua ja tiedän ehkä mitä haet mutta kun en muista sitä esittäjää tai kappaleen nimeä...

se ei siis ollut unta!! voi että.. mä oon koko aamun yrittäny ettiä sitä haulla mutta kun en vaan löydä.. muistatko yhtään kuka sen sen keskustelun alotti?

Yritin muistella ketkä ketjussa kirjoitti mutta en muistanut.Tai päivää milloin ketju täällä oli jos sen olisi löytänyt.
Eikä kappale mitä mietin ollut edes tuo mikä tässä jo selvisi :whistle:

Yhteistyössä