NYT TOSI NOPEESTI APUA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Oon 15v poika ja todella huolestunut siitä, että olenko pedofiili. Mun ihastukset on aina ollu oman ikäsiä. Mutta nyt olen alkannu huomaa et oon alkannu kattoo välillä jotain 10-11v tyttöjä, että ompas söpön näköisiä ja kerran yhdellä oli mielestäni kiihottavat vaatteet niin kiihotuin. Oon myös välillä kattonnu että ompas söpön näköinen ja kivat kasvot sekä oon aatellu kumpa se oliskii mun ikänen. Minua kiihottaa myös tupakka en tiedä miksi. Ja kerran kun näin kaupungilla, että joku n. 11v tyttö poltti tupakkaa niin kiihotuin.

Pelkään, että olen pedofiili noiden perusteellla. Ihastukseni on aina ollut oman ikäisiä. Tällä hetkellä ei oo ihastusta.Enkä silleen niihin jota oon kattonnu nii en oo ollu ihastunnu vaa sen vaa ollu srllasta kattomista.

Enkai pedofiili?

No kyllä toi vähintäänkin jokseenkin häiriintynyttä on. Siis kuka hitto kiihottuu röökistä? Ja ihan oikeesti jos sä oot 16 ja kattelet jotain 10v lapsia niin ei tosta muuta voi sanoa kuin että hyi helvetti.

Kattele oman ikäsiäs tai sitten vanhempia mutta älä nyt jumalauta mitään lapsia kattele. Voin vaan kuvitella et 21-vuotiaana ajat kavereides kanssa pillurallia paikallisen koulun pihalla ja ostelet pikkuteineille viina pillun toivossa. Hyi helvetti.

Käypäs jossain koulupsykologilla tms. avautumassa tuntemuksista. Ohjaavat sitten eteen päin, jos tarvetta. Kyllä sä vähän sellaiselta kuulostat, että hoitoa kaipaat.

Kuulostaa aivan normaalilta varsinkin kun tuon ikäiset tytöt voivat nykyään olla kehittyneitä ja olet vasta poju. Ja meillä on ajattelun vapaus. Tietenkään ei saa seksiä harrastaa tuon ikäisten kanssa. Sinua kiehtoo ehkä hieman tuhmat tytöt kun rööki tytöllä kiihottaa.

Kuulostaa aivan normaalilta varsinkin kun tuon ikäiset tytöt voivat nykyään olla kehittyneitä ja olet vasta poju. Ja meillä on ajattelun vapaus. Tietenkään ei saa seksiä harrastaa tuon ikäisten kanssa. Sinua kiehtoo ehkä hieman tuhmat tytöt kun rööki tytöllä kiihottaa.
Mitä "aivan normaalia" on 10-vuotiaiden tyttöjen katsomisessa? Taidat itsekin olla aika epänormaali.

No kyllähän aikuisetkin katsovat jos joku lapsi on nätin näköinen tai söpö ja jos on kivat vaatteet.
Joillain 10 vuotiailla on murkkuikäkin jo meneillään. Muistan kun olin itse teini-ikäinen, niin saattoi "innostua" melkein mistä vaan, kun hormoonit hyrräsi.

Kysyn kumminkin, satutko olemaan sama poika, joka on aiemmin ollut huolissaan pituuskasvustaan ja siitä, onko tupakointi aiheuttanut syövän hänelle? Jos olet sama poika joka näitä huolestuneita aloituksia tekee, sanoisin, että olet ihan kunnossa, mutta tuollaiset pelot ja pakkoajatukset ja jatkuva sairausten/vikojen etsiminen on huono juttu. Jos tämmöistä on, niin pyri hakemaan apua siihen nyt aikaisessa vaiheessa.

Tälleen lonkalta voin arvata, että tarkistelet myös aina onko hella jäänyt päälle, tai kahvinkeitin, meneekö ovi varmasti lukkoon lähtiessäsi jne. Olenko väärässä?

En kuitenkaan katso mitenkään tosissaan, että oikeasti niin ajattelisin. Saatan katsoa vain, että ompas söpön näkönen. Ap
Sama ku mä (N 20v) kattelen aina pitkään kauniita tyttöjä/ naisia, saatan facessa kattoo jotai kuvaa minuuttikaupal jos on tosi kauniit piirteet kuvan tytöllä. Silti en todellakaan haluis koskee tai mitää muutakaa vetovoimaa tunne, jotenki tuntuu et oon vaan kateellinen ku jotku on nii kauniita. Tinderis ja Hotornotissaki kattelen ja ihailen vaa naisten profiilei mut en usko et poikakaveri uskoo ku jään kiinni niitten selailust

No kyllähän aikuisetkin katsovat jos joku lapsi on nätin näköinen tai söpö ja jos on kivat vaatteet.
Joillain 10 vuotiailla on murkkuikäkin jo meneillään. Muistan kun olin itse teini-ikäinen, niin saattoi "innostua" melkein mistä vaan, kun hormoonit hyrräsi.

Kysyn kumminkin, satutko olemaan sama poika, joka on aiemmin ollut huolissaan pituuskasvustaan ja siitä, onko tupakointi aiheuttanut syövän hänelle? Jos olet sama poika joka näitä huolestuneita aloituksia tekee, sanoisin, että olet ihan kunnossa, mutta tuollaiset pelot ja pakkoajatukset ja jatkuva sairausten/vikojen etsiminen on huono juttu. Jos tämmöistä on, niin pyri hakemaan apua siihen nyt aikaisessa vaiheessa.

Tälleen lonkalta voin arvata, että tarkistelet myös aina onko hella jäänyt päälle, tai kahvinkeitin, meneekö ovi varmasti lukkoon lähtiessäsi jne. Olenko väärässä?

Joo olen sama tyyppi. Ja kyllä mulla joskus esim herätyskellon kanssa on niin että katson monta kertaa menikö se päälle varmasti, etten nuku pommin.
On mulla myös ollut muitakin sairauden pelkoja. Esim. Imusolmukesyöpä.

Ap

Joo olen sama tyyppi. Ja kyllä mulla joskus esim herätyskellon kanssa on niin että katson monta kertaa menikö se päälle varmasti, etten nuku pommin.
On mulla myös ollut muitakin sairauden pelkoja. Esim. Imusolmukesyöpä.

Ap
No niin, eli unohda nää sun huolenaiheet syövästä, pedofiliasta, pituuskasvusta ja usko mua, että olet niiltäosin ihan terve. Sulla on pakkoajatuksia ja tommosta luulotautia ja sä tarttet apua siihen. Sun kaltaisia ihmisiä on vaikka millä mitalla ja tohon voi hakea apua. Mee vaikka kuraattorille ja kerro että sä keksit itselles pelkoja ja sairauksia. Ehkä ton voisi saada kuriin kun oot vielä niin nuori.

Yhteistyössä