Nyt toi nahjus on löytänyt kämpän! =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
Oon valittanu tosta painajaismaisesta alivuokralaisesta. Nyt se on löytänyt kämpän WUHUUUU JIPPIIII JEEEEEE!!! :D :D :xmas: B) :D Onneton tuleva kämppis vaan vähän säälittää, joku tyttö joka ei tunne sitä ja sen tapoja.

Mut tärkeintä on että ME SAADAAN NYT VAUVALLE OMA HUONE ja mä pääsen ens viikol repimään tapetteja ja maalaamaan seiniä!! Oonkin jo piirtänyt ja väritellyt sisustussuunnitelmat paperille malttamattomana.

Miehen luokkakaveri, 23-v. mies joka ei oo koskaan asunut omillaan. Ai mikä mättää hänessä? Valvoo yöt, ei osaa olla hissukseen (kävelee kuin norsu ja kolistelee), ei oo kertaakaan siivonnut yleisiä tiloja vaikka niitä käyttää, sit se on pilannut multa ainakin yhen kattilan ja paistinpannun kun ei suostu käyttään muovilastaa/kauhaa vaan naarmuttaa niitä haarukalla :headwall: eikä kunnioita yhtään mun miehen sanomisia (esim. telkkarikanavat vaihtaa jos mä en oo paikalla) ym. ym. Ja se on jotenkin tosi rasittava musta, ei vaan kemiat klikkaa. Edellinen vuokralainen oli supermukava, mut tää oli viime vuoden ja tunki väkisin tähän vielä viime syksynä vaikka jo edelliskeväänä sovittiin että ei tuu kun me saadaan vauva. Mut mies lupas sen saada olla tässä jouluun saakka, kun sen oli määrä lähtä vaihtoon. Sit ei ollutkaan lähössä eikä ollut mitään kämppää hommannu jouluun mennessä! Mä sit sen häädin ja vuokralainen on mulle möksöttäny.

siis saanko udella, asutteko te niin ku kaikki samassa asunnossa? ja onko teillä ollu ennenkin vuokralaisia? yök, eiän siellä kotona voi mittään tehä jos joku on seinän takana...

Yhteistyössä