nyt tiedän mistä meidän perheessä lähtee päättömät jutut liikkeelle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
mun rakas mummoni on täällä taas jälleen kerran sulostuttamassa päiviäni.
oli sitten päättäny lukea rauhantervehdys-lehden kannesta kanteen (eikä muuten osaa suomea) ja bongasi sieltä sitten kastetuista jonkun tytön jolla sama sukunimi kuin exälläni :whistle:
nyt juttu on paisunu niinkin kovasti että se ihan oikeesti uskoo kiven kovaan et exä on pyöräyttänyt jo uuden jälkeläisen jonku kans. mun mutsi on ostanu jopa lahjan tälle pienokaiselle *tirsk*
eivät usko vaikka kuinka selittää ja tässä pitäisi olla vielä vakavalla naamalla :laugh:
älkää ihmetelkö jos pian on kaks venäläistä eukkoa oven takana lahjoineen ja hössötyksineen :whistle:

Juu... ne on ne mummot tommosia.

meidän mummi on päättäny, että mun äidillä ei ole elämää ollenkaan, kun sillä ei ole vakituista miesystävää (oikeasti mun äiti on tosi menevää tyyppiä ...ja seuraakin riittää ihan mukavasti, vaikkei kenenkään kanssa seurustelekaan ;) ).

Ei siinä mitään, mutta on sitten voivotellut koko kylällä, että kun se hänen tytär-ressu on varmasti niin yksinäinen siellä kotonaan ja että kaikkien pitäs käydä sitä kattomassa/auttelemassa. ...tjooh... äitee tosiaan on menossa paljon. Eihän se ole koskaan edes kotona. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
rakas mummoni

:laugh:
Ihana!
Mummoilla taitaa olla kansalaisuudesta riippumatta aika vilkas mielikuvitus :D

tämähän silloin talvella kyttäs mun naapureita ikkunoista ja päätteli sitten naapuriemännän selän kaarevuudesta sekä siitä et sen ukko auko sille ovia et hän on raskaana :whistle: itseasiassa olikin ja viimeisillään mut en mä vaan mitään mahaa ollu huomannu :xmas:

Yhteistyössä