Nyt tekis mieli häipyä hetkeks

  • Viestiketjun aloittaja killme
  • Ensimmäinen viesti
killme
Oon lasten kans kotona keskenään, nyt on kyllä sellanen olo et voisin häippästä johonki ja jättää lapset keskenään.
Eihän hyvä äiti niin tee, mut mähän en olekaan sellanen...
Kuopus kipeenä, yöt valvotaan. Ei nukkunu päiväuniakaan, huutaa väsymystään mut ei nuku.
Tossa jo pihalle kattelin et mihinkä sitä häviäis, mieski tulee töistä vasta puolen yön jälkeen...
Tuntuu et nyt ei ole kyllä millään mitään väliä.
Väsyttää tää elämä... :'(
 
alkuper
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:57 mammuti kirjoitti:
Eikö sulla olis ketää joka vois tulla auttaa, et pääsisit hukasee? Mummo, anoppi ystävä?
Noup. :/
Eikä ees ketään kenen luo vois oikeesti mennä käymään ja puhuu paha olo pois...
 
mammuti
Voi harmi, mut toiki mulle tuttuu..asutaan ihan uudella paikakkunnalla jossa ei aluks ollu yhtään tuttua ihmistä :/ välillä oli ahdistavaa kun mies saattoi olla päivän ainut aikuiskontakti ja sekin oli töissä tosi pitkiä päiviä yrittäjänä. Nyt vaihto töitä ja tekee taas sellasita työtä et kotona käy nukkumas. mut miten sulla noin?
 
alkuper
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 16:02 mammuti kirjoitti:
Voi harmi, mut toiki mulle tuttuu..asutaan ihan uudella paikakkunnalla jossa ei aluks ollu yhtään tuttua ihmistä :/ välillä oli ahdistavaa kun mies saattoi olla päivän ainut aikuiskontakti ja sekin oli töissä tosi pitkiä päiviä yrittäjänä. Nyt vaihto töitä ja tekee taas sellasita työtä et kotona käy nukkumas. mut miten sulla noin?
siis onhan mulla "tuttuja" mut ei ketään sellasta jolle vois esim. soittaa et nyt keittää yli ja pahasti...
Ehkä oiski helpompaa kun vois jolleki kertoa, mut en voi ees miehelle. :/
Ei sitä kiinnosta mitä "pikkuvaimo" saa päivät menemään, kunhan on puhtaita kalsareita kaapissa ja jotain ruokaa ni kaikki hyvin.
 
mammuti
Kurjaa :/ ja vielä se kun lapset on kipeenä ja on ihan jumissa kotona, et ei pääse ees minnee ulos kotoa, et ei ees saa muuta ajateltavaa. hoitaako sun mies lapsia kun se on kotosalla? Ja ootko ajatellu et neuvolassa voisit puhua tai perheneuvolaa soittaa ja jutella jonkin kanssa joka ei "tuomitse", vaan kuuntelis vaan?
 
alkuper
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 16:11 mammuti kirjoitti:
Kurjaa :/ ja vielä se kun lapset on kipeenä ja on ihan jumissa kotona, et ei pääse ees minnee ulos kotoa, et ei ees saa muuta ajateltavaa. hoitaako sun mies lapsia kun se on kotosalla? Ja ootko ajatellu et neuvolassa voisit puhua tai perheneuvolaa soittaa ja jutella jonkin kanssa joka ei "tuomitse", vaan kuuntelis vaan?
Kyl se jonkun verran hoitaa, vähäistähän se on mut pakko tyytyy siihen mitä saa.
Neuvolassa oon puhunu väsymyksestä jne. mut terkka tuumas vaan et semmostahan se pienten lasten kans on ja onhan sulla mies auttamassa. :/
Varmaan pitäs jotain pahempaa sattua et oikeesti kaikki tajuis et oon aika loppu...
 
mammuti
Kuulostat minusta aika masentuneelta. Toi on just tota et terkakri "vähättelee" kun ottaa puheeks. Mut soita ihmeessä perheneuvolaa ja sano et oot väsyny niin saat apua, ainaki keskustelu apua =)
 
alkuper
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 16:17 mammuti kirjoitti:
Kuulostat minusta aika masentuneelta. Toi on just tota et terkakri "vähättelee" kun ottaa puheeks. Mut soita ihmeessä perheneuvolaa ja sano et oot väsyny niin saat apua, ainaki keskustelu apua =)
Kun ei tää varmaan sillä oo hyvä...
En tiiä mikä mul on, äsken heittelin seinille kaikki mitä sattu kädessä olemaan, rupes niin v.ituttaan tää kaikki.
Oikeesti, mä otan ja häviän tästä kohta!
Mies tulee niin hoitakoon lapset jos eivät oo ite älynny nukkumaan mennä yms. \|O \|O
 
Hei... ennenkuin teet mitään ratkaisevaa, niin käy täällä http://vanhemmat.mll.fi/ lueskelemassa. Tuolla sivulla on linkki vanhempainpuhelinnumerosivulle tai vanhempainnettiin... siellä on ihmisiä sua varten, kuuntelevat ja antavat neuvoja. Tee nyt tuolle väsymyksellesi jotain, jookos? :hug:
 
tuolla kerhopuolella on sellainen surupuserot kerho. oon sen eilen perustanut. sinne vaan juttelemaan muiden kanssa joilla on ehkä samoja tuntemuksia. tarkoitettu masentuneille tai siitä selvinneille. mahtuu sinne sekaan väsyneet ja muutenkin surulliset. hiljaista siellä vielä on, kun se on vasta eilen alotettu.
jos kiinnostaa niin minulle voi laittaa yy-viestiä. (siis pitää olla rekisteröitynyt) (en tiedä oletko vieras vai "harmaa musta" tai ehkä jo jäsen)

voimia :hug:

(sori tämä kerhomainos :ashamed: ) mutta auttamista varten se on sinne perustettu...
 

Yhteistyössä