Nyt täytyy kyllä tulla kehumaan Tupperwaren tuotetta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ois uskonu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en ois uskonu

Vieras
Ostin heidän mikroliina setin, siinä paketissa oli myös ikkunan pesuun tarkoitettu liina.
Kovasti tivasin jälleenmyyjältä, että onhan varmasti hyvä, kun sitä niin suitsutti.
Hieman epäileväinen olin, koska monta ikkunaliinaa on tullut kokeiltua.
Tänään sitten testasin ja voi hemmetti kun pääseekin helpolla :P Vain vesi ja se liina riittää.
Ei kuivausta, ei lastalla räpimistä, ei mitään muuta kuin pyyhkiä sillä luutulla lasi. Ei tahran tahraa, ei rantua ei harmaita raitoja. Olen todella tarkka ikkunanpesussa, yhtään rantua/pisaraa ei saa jäädä. Ikkunan pitää kiiltää!

[QUOTE="Sanna";26197895]MInä ainakin tarvitsen varrellisen pesimen, koska ikkunat ovat niin suuria. Omat kädet eivät ulotu tarpeeksi pitkälle.[/QUOTE]

Tuolilla pääsee ;)

[QUOTE="mona";26198109]No mullakin on toi setti, mikä niistä oli se ikkunaliina? Se pieninkö?[/QUOTE]

Se sähkönsininen, jossa ikkunan kuva brodeerattuna reunaan.

[QUOTE="a p";26198413]Se sähkönsininen, jossa ikkunan kuva brodeerattuna reunaan.[/QUOTE]

Se pienin on teräksisille tuotteille, kuten jääkaapille jne. Lähtee hyvin sormenjäljet pinnasta.

[QUOTE="a p";26198413]Se sähkönsininen, jossa ikkunan kuva brodeerattuna reunaan.[/QUOTE]

Ok, kiitti tiedosta. Täytyykin kokeilla. Mulla on noi kaikki liinat harmaita, mutta talon (+ikkunan) kuva on brodeerattu tohon keskimmäiseen, en oo ees noita brodeerauksia tajunnut. En ollut itse kutsuilla, vaan äitini oli ne mulle ostanut.

Yhteistyössä