nyt tarviisin teidän apujanne arvon leidit :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sinna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sinna"

Vieras
Elämäntaparemontti alkoi vuoden vaihteessa ja tarkoitus olis saada painoa alaspäin.
TÄssä esimerkki eilisestä päivästä:

klo8: kuppi teetä,makeutusaineella ja tilkka maitoa, näkkäri ,päällä keijua

klo 11: 4-viljan puuroa, 2 lasia rasv.maitoa ja 2 viipaletta ruisleipää,keijulla,kurkulla ja tomaatilla

Lasten kanssa ulkoilu,kävelyllä reilu tunti

klo 13: banaani ja lasi vettä

klo 16: lasgnea, kurkkua,tomaattia,paprikaa ja lasi maitoa,ruisleipä keijulla, siivu makkaraa

reipas kävelylenkki noin tunti

iltapalana jukurtti

ja vettä pitkin päivää

Mitä tästä puuttuu tai onko jotakin liikaa? =)

Oletko kotiäiti? Tarvitset eniten energiaa aamulla ja päivällä, joten syö hyvä aamupala ja terveellinen lounas joka pitää sinut pitkään kylläisenä (lasagne ei ehkä ole paras). Jätä näkkärit ja banaanit iltaan.

[QUOTE="sinna";29427569]olen kotiäiti ja salainen paheeni on napostelu ja kaikesta makeasta tykkään ihan liikaakin... :([/QUOTE]

Ei ole mitään helppoa tietä, napostelusta pitää oppia pois. Ei mitään korvaavia tilalle, vaan pois kokonaan. Toki voi välillä herkutella, mutta kerran viikossa? Kohtuudella.

Mieti, millainen päivärytmisi on. Kuinka paljon painat, kuinka paljon kulutat, ja syöt vähemmän kuin kulutat, se on helppoa matematiikka näin "paperilla" mutta vaatii motivaatiota.

Ihan hyvältä näyttää.
Itse sain hyvin pudotettua juuri tuolla, että 3-4 tunnin välein syö. Aamulla puuro, mehukeitto sokeroimaton, kahvi ja raejuusto.

Illalla voisit jugurtin sijasta ottaa rahkaa plus marjoja tai joskus munakas tmv :).

[QUOTE="vieras.";29427588]aika paljolta kuullostaa :o mä en edes pystyisi syödä noin paljon päivän aikana[/QUOTE]

Höpöhöpö. Painonpudotuksen ykkösjuttu on se, että SYÖDÄ PITÄÄ. Kunhan katsoo MITÄ syö eikä hevosen annoksia.
Vettä on hyvä lipittää pitkin päivää. Itse laitn aina illalla ahteen 1,5 itran pulloon vettä ja seuraavana päivänä juon ne pitkin päivää.
Raanakylmää ei saa alas, eisonut vesi laskee paremmin.

Hyvältä vaikuttaa, mutta annoskoko ratkaisee. Muista kohtuullinen annos. Ota vaikka pienempi lautanen tai pienempi haarukka, tulee nautiskeltua paremmin :)
Itse tykkään syödä hyvin ja siksi syön paljon kasvisia. Esim salaatti, jossa tomaatti, puolikas kurkku, raejuustoa, tonnikalaa ja pari oliivia.

Syö se puuro aamulla ja sitten kunnon lounas. Tarviit päivällä energiaa, muuten menee lounaan jälkeen naposteluksi (mulla ainakin). Lasagnessa on aika paljon kaloreita, vois olla jotain kevyempää. Syö porkkanoita ja kurkkutikkuja lisäksi, jos et salaattia.

Yhteistyössä