NYT TARVIIN vinkkejä kehiin????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Et millä saan tuon miehen päänkäännettyä, et tekisimme vielä yhden lapsen!!??
Ei auta vaikka olen koittanut selittää nätisti.... Ja olen kyllä sortunut jo ikävää uhkailuunkin:(.... Miks miehet ei voi ymmärtää tätä lapsen/vauvan kaipuuta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
monta teilä jo on ja iät?

2 poikaa 6ja 2v. Joo teidän et ei saa pakottaa ja enkä sitä lasta sillain haluiskaan et mies suostuis pakon edessä! Heikkona hetkenä sitä nyt olen päästänyt sellasiakin suustani:(.... Haluisin niin vielä sen tytön ja pienen. Toki nyt se poikakin ois ihana!!

monta teilä jo on ja iät?

2 poikaa 6ja 2v. Joo teidän et ei saa pakottaa ja enkä sitä lasta sillain haluiskaan et mies suostuis pakon edessä! Heikkona hetkenä sitä nyt olen päästänyt sellasiakin suustani:(.... Haluisin niin vielä sen tytön ja pienen. Toki nyt se poikakin ois ihana!!

2 lastakin on paljon vastuuta ja rahanmenoa. en pakottaisi ketään tai edes houkuttelisi. Kysyä/ehdottaa voisin, but that's it.

hei, itselläni oli myös kaks poikaa, mutta juuri tämä tyttövauvan kaipuu oli todella suuri. puhuin, houkuttelin,uhkailin miestäni parin vuoden verran( ilman tulosta) kunnes meille sattui vahinko.. raskauden alussa miestäni harmitti kunnes kypsyi ajatukseen tulevasta vauvasta, meille syntyi pieni prinsessa( hän on jo kolme vuotta) neiti on kietonut isänsä pikkusormen ympärille ja on meidän perheen ihana päivänsäde!hei

Yhteistyössä