Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Mitäs leivoit? Minulla on vielä ajatuksen asteella, jotain makoisaa pitäisi huomiselle leipoa.
Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:Spray maalia sitten kehiin vaan![]()
Olen ite suunnitellu et joskos oikein koittais leipoo munkkeja mut täytyy vaan oottaa et mies kotona kun ei huvita sen rasvan kans pelata kun muksut kuiteskin tappelee joukossa
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Mitäs leivoit? Minulla on vielä ajatuksen asteella, jotain makoisaa pitäisi huomiselle leipoa.
mä tein sen pirkassa olleen ohjeen pohjalta Macaroneja, tosin mä en löytäny pikajuoksulla kaupasta perus tomusokeria joten käytin kaakaotomusokeria ja täytin mantelimassalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Mitäs leivoit? Minulla on vielä ajatuksen asteella, jotain makoisaa pitäisi huomiselle leipoa.
mä tein sen pirkassa olleen ohjeen pohjalta Macaroneja, tosin mä en löytäny pikajuoksulla kaupasta perus tomusokeria joten käytin kaakaotomusokeria ja täytin mantelimassalla.
Kuulostaa hyvältä! Minä vähän tuumin pavlovaa, viimein ja vihdoin, jos vain saisi huomenna jotain tuoreita marjoja siihen. Ja keltuaset voisi sitten käyttää jäätelöön, kun jäätelökulho on ollut pakastimessa ties kuinka kauan. Ihamieli kirjoitteli eilen sitruunajäätelöstä, sitä voisi tehdä, jos vaan sopivan ohjeen löytäisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Kuulostaa vaikeelta :ashamed: Jotain tossa puhuttiin miehen kans ku noita väkersin ja tuli puhe pursomesta. Mä sit totesin et olis kai sellanen kätevä mut jos leivon kerran 10 vuodessa niin pärjään ilmankin. Mies sit totes et viimeks oon leiponu jotain "eksoottisempaa" talvella 2005 - on se hyvä et joku muistaa mut mulla tais ilme olla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Kuulostaa vaikeelta :ashamed: Jotain tossa puhuttiin miehen kans ku noita väkersin ja tuli puhe pursomesta. Mä sit totesin et olis kai sellanen kätevä mut jos leivon kerran 10 vuodessa niin pärjään ilmankin. Mies sit totes et viimeks oon leiponu jotain "eksoottisempaa" talvella 2005 - on se hyvä et joku muistaa mut mulla tais ilme olla![]()
Ei sen pitäisi kauhean vaikeaa olla, kerron sitten kuinka onnistuin. Ainoa mikä ihmetyttää, kun maissijauho Suomessa on keltaista ja noissa kokkausohjelmissa, joissa olen nähnyt marenkia tehtävän, on maissijauho ollut ihan valkoista,kuin perunajauho, mahtaakohan se lusikallinen värjätä marengin....
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mulla ainakin on ollut ihan valkoista maissijauhoa? sulla on sitä väärää, sitä mistä voi tehdä polentaa?