Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Näistähän saa repiä noi kuoret irti! |O
Mandariinit, satsumat, mitkä lie... paljon helpompia kuoria :xmas:
Lapset osaavat itse kuoria ne, eikä mun tarvitse kärsiä kirvelyistä sormilla... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja applari asiantuntija :D:itse huomasin, että kaikki mitä myödään toisilla nimillä esim. jaffat ovat vaikeita kuoria mutta ihan appelsiineina myötävät eivät.. helpottaa, kun ennen kuorimista pyörittelee tasoa vasten kuoria ja sitten veitsellä lakit pois ja viilloittain ottaa loput kuorista pois....
tulin sitten kertomaan kuinka appelsiini kuoritaanVOI MIUTA
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:maku korvaa kärsimykset, jos ite syö...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:meille ei voi ostaa kun nuorimmainen on allerginen ja alkaa karmea huuto jos ei saa aplareita niitä nähdessään. pitää syödä salaa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja applari asiantuntija :D:itse huomasin, että kaikki mitä myödään toisilla nimillä esim. jaffat ovat vaikeita kuoria mutta ihan appelsiineina myötävät eivät.. helpottaa, kun ennen kuorimista pyörittelee tasoa vasten kuoria ja sitten veitsellä lakit pois ja viilloittain ottaa loput kuorista pois....
tulin sitten kertomaan kuinka appelsiini kuoritaanVOI MIUTA
![]()
noinhan mie teinkin, istuu vaan tiukassa nuo kuoret
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:mä kuorin puukolla koko appelsiinin... :ashamed: ei niitä valkosia pysty syömään ollenkaan :ashamed: sitte pieniks palasiks ja haarukalla siististi suuhun :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:mä kuorin puukolla koko appelsiinin... :ashamed: ei niitä valkosia pysty syömään ollenkaan :ashamed: sitte pieniks palasiks ja haarukalla siististi suuhun :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja applari asiantuntija :D:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:mä kuorin puukolla koko appelsiinin... :ashamed: ei niitä valkosia pysty syömään ollenkaan :ashamed: sitte pieniks palasiks ja haarukalla siististi suuhun :saint:
En jotenkin osaa suhtautua tuohon puukko hommaan, vaikka veistähän sillä kai tarkoitat?Vie aikaa tuohon totuttelu, se kuulostaa jotenkin hurjalta, vaikka murretta onkin...
Ja siis ihan hyvällä tääHymyilyttää vaan niin tuo puukon käyttö ruokahommissa, kun täällä puukko on puukko.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja applari asiantuntija :D:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:mä kuorin puukolla koko appelsiinin... :ashamed: ei niitä valkosia pysty syömään ollenkaan :ashamed: sitte pieniks palasiks ja haarukalla siististi suuhun :saint:
En jotenkin osaa suhtautua tuohon puukko hommaan, vaikka veistähän sillä kai tarkoitat?Vie aikaa tuohon totuttelu, se kuulostaa jotenkin hurjalta, vaikka murretta onkin...
Ja siis ihan hyvällä tääHymyilyttää vaan niin tuo puukon käyttö ruokahommissa, kun täällä puukko on puukko.
Sama vika, puukko on puukko. Keittiössä leikataan veitsellä.
Eihän maalarikaan maalaa seiniä siveltimellä, eikä taiteilija taulujaan pensselillä?
Alkuperäinen kirjoittaja applari asiantuntija :D:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:mä kuorin puukolla koko appelsiinin... :ashamed: ei niitä valkosia pysty syömään ollenkaan :ashamed: sitte pieniks palasiks ja haarukalla siististi suuhun :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja applari asiantuntija :D:Ei missään nimessäSehän olisi suorastaan hävytöntä...
Alkuperäinen kirjoittaja applari asiantuntija :D:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja applari asiantuntija :D:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:mä kuorin puukolla koko appelsiinin... :ashamed: ei niitä valkosia pysty syömään ollenkaan :ashamed: sitte pieniks palasiks ja haarukalla siististi suuhun :saint:
Eihän maalarikaan maalaa seiniä siveltimellä, eikä taiteilija taulujaan pensselillä?
Ei missään nimessäSehän olisi suorastaan hävytöntä...
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja applari asiantuntija :D:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja applari asiantuntija :D:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:mä kuorin puukolla koko appelsiinin... :ashamed: ei niitä valkosia pysty syömään ollenkaan :ashamed: sitte pieniks palasiks ja haarukalla siististi suuhun :saint:
haha, itseasiassa mä maalaan tauluja pensselillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja applari asiantuntija :D:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja applari asiantuntija :D:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:mä kuorin puukolla koko appelsiinin... :ashamed: ei niitä valkosia pysty syömään ollenkaan :ashamed: sitte pieniks palasiks ja haarukalla siististi suuhun :saint:
haha, itseasiassa mä maalaan tauluja pensselillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:pistä appelsiinit hetkeks kuumaan veteen likoomaan ennen ku kuorit, helpottaa huomattavasti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:pistä appelsiinit hetkeks kuumaan veteen likoomaan ennen ku kuorit, helpottaa huomattavasti![]()
kiitos vinkistä! =) :flower: