Nyt tää Äiti vaihtaa suuntaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt tähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt tähän

Vieras
Mä en enää JAKSA!! En jaksa, enkä halua. Lapset vaan tappelee keskenään, kitisee melkein joka asiasta, tappelee ja parkuu ja marisee... Jaa miksikö?? SEn ku tietäis?????? Olen heidän kanssa. Leikin. Luen. Hoidan. Olen läsnä. Teen joka pvä. ruokaa. Hemmottelen sopivasti silloin tällöin. Ja TÄÄ on tulos! Mä rupean omahyväiseksi paskaäidiksi, joka ei tee MITÄÄN lastensa eteen enää!! Miks mun pitäis ja tarvisi kun lopputulos on kuitenkin sama.

Nim. pettynyt äiti

Sinulle työhön menoa, jos kotona olo alkaa tuntua tuolta. Työ, vaikka osa-aikainenkin tuo sopivvasti vaihtelua ja kotihommiin jaksaa panostaa taas toisella tapaa. Lapsille voi myös tehdä hyvää päästä päiväkotiin välillä.

Mulla oli samanlaista jokunen aika sitten ja kun pinna tuli täys heittäydyin ihan samanlaisiks ku penskatkin...aloin narista joka asiasta ja jos niille kehkeyty tappelu menin siihen mukaan. katto penskat huuli pyöreenä kun äippä vajos samalee tasolle ja tajusivat ite miten naurettavia niitten riidat välillä on.

Alkuperäinen kirjoittaja Suosittelen:
Sinulle työhön menoa, jos kotona olo alkaa tuntua tuolta. Työ, vaikka osa-aikainenkin tuo sopivvasti vaihtelua ja kotihommiin jaksaa panostaa taas toisella tapaa. Lapsille voi myös tehdä hyvää päästä päiväkotiin välillä.

Jee, no töihin en voi lähteä kun jäämässä kohta äippälomalle! Rakastan lapsiani ja lapsia yleensäkin, mutta ei tällainenkaan ole mukavaa elämää:( Vanhin pojista syksyllä kouluun ja nuorempi kerhoon kyllä....

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
Mulla oli samanlaista jokunen aika sitten ja kun pinna tuli täys heittäydyin ihan samanlaisiks ku penskatkin...aloin narista joka asiasta ja jos niille kehkeyty tappelu menin siihen mukaan. katto penskat huuli pyöreenä kun äippä vajos samalee tasolle ja tajusivat ite miten naurettavia niitten riidat välillä on.
Mä olen kokeillut jo tuotakin.... Ei auta!!

Alkuperäinen kirjoittaja Suosittelen:

itselläni ainakin työt niin raskaat,että kyllä se töissä käynti ja kodin hoitaminen vasta rankkaa onkin. mutta riippuu varmaankin töistä.

no tuo hyvä että menee kerhoon ja kouluun. osapäivä päivähoitokin voisi olla ihan hyvä ajatus. saisi lapset leikkikavereita ja oppisivat isommassa ryhmässä toimimaan ja sinä saisit vähän levätä, ihan jo senkin takia että uusi vauva tulossa....

voi vaikuttaa sekin, jos lapset on koko ajan yhdessä..Meillä ainakin on sota päällä jos ei kavereita käy pariin päivään ja vain kaksistaan leikkivät. Eli hoitokuviot on ihan hyvät, kunhan jaksat odottaa niiden alkuun asti :hug:

Harmittaa vaan niin kamalasti ja ihmetyttääkin et MIKS nuo meidän lapset on tollasia?? Ei olis itselle tai miehelle tullut mieleen käyttäytyä lapsena kuin nuo käytttäytyy.... Ja meillä on kuri!!

mä veikkaan että kyse on samasta kun meillä, eli he ovat tylsistyneitä suhun. :whistle: meillä tappeleevat, kiljuuvat, nariseevat etc kokoajan, ovat ollu tän kuun molemmat kotona, aiemmin kun käytiin sentäs hoidossa ja eskarissa. no, syksyllä taas helpottaa ja nyt kun ei kukaan just nyt ole kipeänä niin voi kyläillä, helpottaa kummasti.

Siis meillä on myös! Aina tapellaan ja kiukutellaan. Minä kyllä syytän itseäni, mitä olen voinut tehdä väärin, että lapsista on tullut tuollaisia. Erikseen ovat erilaisia, joten kai se on toi yhdessä olo. Mutta miksi yhdessä on aina pakko riehua tai tapella.

Vanhin pojista syksyllä kouluun ja nuorempi kerhoon kyllä....

Meillä oli viime kesä ihan samanlaista kun nuorempi jännitti alkavaa eskaria. Kauhulla odotin et paljonko riehuu nyt kun on koulu alkamassa, mutta koulu ja eskari teki niin paljon yhteistyötä, et tuota ei (vielä) tunnu jännittävän ollenkaan.

Toivottavasti tilanne rauhoittuu ja voimia sulle!

Yhteistyössä