NYt suututtaa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras

Meillä on ollut pihasaunan takana epämääräinen kasa romua, jotain vanhoja kodinkoneita jne... ja olen puhunut, että ne pitäisi viedä kaatopaikalle.
Tässä keväällä ne yhtäkkiä hävisivät siitä, ja mä olen silloin tällöin kysellyt, että mihin se kaikki romu, ainakin peräkärryllinen on hävinnyt.

Niin nyt sitten kuulin anopilta, että keväällä tonne jonnekin pihan taakse on kaivettu kaivurilla monttu, minne ne kaikki romut on haudattu |O |O |O |O

Voi että mä niin vihaan tollsta sydämeni pohjasta, kattopaikat on sitä varten, että sinne viedään rikkinäiset ja käyttökelvottomat romut. Ei niitä maaha haudata :headwall: :headwall:

Kodinkoneet pitää viedä kierrätykseen. Niiden hautaaminen maahan on ympäristörikos. Missäs te asutteikaan, niin voin ilmoittaa ympäristötarkastajalle. Jossain Oulun lähellähän se oli. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Kodinkoneet pitää viedä kierrätykseen. Niiden hautaaminen maahan on ympäristörikos. Missäs te asutteikaan, niin voin ilmoittaa ympäristötarkastajalle. Jossain Oulun lähellähän se oli. :)

No joo, enhän mä mitään voi ilmottaa, mutta jos mun mies olis tuon tehnyt, niin tekisin siitä ilmoituksen ihan varmasti!

no kun tänne samoihin aikoihin kaiveltiin vähän jokatuulensuuntaan kuoppia vuokraisännän toimesta, niin eipä siinä tullut sen enempää lopulta seurattua mihin niitä tehtiin.

Mä niiiiiin vihaan tollasta. Tollasen touhun takia multa on aikoinaan kuollut hoitohevonen ja toisella ollut lähtö lähellä, kun paikan entinen asukas oli polttanut tai haudannut kaikki roskat omalla tontillaan. Sen seurauksena siellä kasvaa nyt myrkyllistä heinää |O

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
no kun tänne samoihin aikoihin kaiveltiin vähän jokatuulensuuntaan kuoppia vuokraisännän toimesta, niin eipä siinä tullut sen enempää lopulta seurattua mihin niitä tehtiin.

Mä niiiiiin vihaan tollasta. Tollasen touhun takia multa on aikoinaan kuollut hoitohevonen ja toisella ollut lähtö lähellä, kun paikan entinen asukas oli polttanut tai haudannut kaikki roskat omalla tontillaan. Sen seurauksena siellä kasvaa nyt myrkyllistä heinää |O

ELI sun tehtäväsi on nyt toimia OIKEIN: joko ilmoitat eteenpäin tai hoidat ne kamat kaatsille!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No mä odottelen kun mies saapuu töistä, ja silloin nousee myrsky jos sekin on tiennyt tosta, jää uuraisten trombit toiseks kun mä saan sanaisen arkkuni auki.
Mä nimittäin olen useaan otteeseen kysynyt, mihin on hävinnyt, olen saanut vaan epämääräisiä vastauksia. Ne ketä on ollut hautaamassa noita jätteitä kaivaa ne ylös vaikka käsin.

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
No mä odottelen kun mies saapuu töistä, ja silloin nousee myrsky jos sekin on tiennyt tosta, jää uuraisten trombit toiseks kun mä saan sanaisen arkkuni auki.
Mä nimittäin olen useaan otteeseen kysynyt, mihin on hävinnyt, olen saanut vaan epämääräisiä vastauksia. Ne ketä on ollut hautaamassa noita jätteitä kaivaa ne ylös vaikka käsin.

Anteeks, mutta ihana ilmaisu :D

Rähise oikein kunnolla...mä olisin kettu ja ilmoittaisin jollekin taholle :snotty:

rähisen varmasti. ja ilmotan sinne mihin nyt tollasesta ilmotetaan, jos ei viikonloppuun mennessä kuoppaa kaiveta auki ja romuja viedä asianmukaiseen osoitteesseen
!!!

Uusimmat

Yhteistyössä