nyt supistaa jo...

BIG
Voi,toi on niin jännää aikaa:) Jotenkin niistä supistuksista oikein nauttii ensin:D
Haikea mieli myös. Kolme kertaa koettu,eikä enempää lapsia tule:/
Tsemppiä koitokseen!!:)

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Mä voisin käydä synnyttämässä sun puolesta, jos sä meet sitten hammaslääkäriin mun puolesta..?

Onnea matkaan :flower:
sori,,ei tuu diilii..mä en pelkää/jännitä synnytystä olleskaan mut hammaslääkäriä pelkään niin et multa viime huhtikuussa poistettiin pari viisuria nukutuksessa! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
oijoi! nyt vaan leuan rentoutusta suppareitten aikaan ja pientä liikuntaa ja jos on sauna ni käys siellä. :xmas:
Lykkyä tapahtumiin!
on sauna,,ja se on ollut viimeset neljä päivää niin kovassa käytössä...kaikki kolme äSSää on koetettu..ja nyt aamuyöllä kun neljältä heräsin supistuksiin oli toiveikas olo...äsken sitten nousin tästä ja aloin siivoomaan ,,ajattelin et vauhdittus nää supparit niin mitä ihmettä..LAANTUU ja rv 41+1...miten enää edes voi,,arghhh...kai mä makaan sitten vaan jähmeenä paikallani jos niin saan supparit aikaan :D :D

vieras
hiplaa sun nännejä, se vauhdittaa synnytyksen käynnistymistä! erittiköhän se sitä oksitosiinia tms.. mun nännihieronta aloitti synnyttyksen ja vauva syntyi 4h päästä siitä. kätilökin sanoi, että se on tehokas keino!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hiplaa sun nännejä, se vauhdittaa synnytyksen käynnistymistä! erittiköhän se sitä oksitosiinia tms.. mun nännihieronta aloitti synnyttyksen ja vauva syntyi 4h päästä siitä. kätilökin sanoi, että se on tehokas keino!
niin no se voi olla kun jälkisupistuksiakin tulee aina silloin voimakkaimmin kun vauvva on rinnalla...

Tää on hyvä vinkki. Hiukan voisit ärsytellä rintoja pumpullakin, mutta älä hirveesti, jottei arvokas ensimaito mene hukkaan. Tsempppiä tulevaan! Monesko on?

Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Tää on hyvä vinkki. Hiukan voisit ärsytellä rintoja pumpullakin, mutta älä hirveesti, jottei arvokas ensimaito mene hukkaan. Tsempppiä tulevaan! Monesko on?
neljäs ois tulollaan... :heart:

Äiti-kätilö
Synnytys käynnistyy hormoneista, ei nännien hipalailusta..=D Tottakai ne voimistaa supistusta, mutta kohdukaulalle ne ei aiheuta enempää kun muut supparit. Mulla alko kanssa supparit, ja ne laantu pari kertaa ennen kun tyttö päätti syntyä. Eiköhän sullakin pian ala uudestaan poltot. Koita saada levättyä, rankka koitos tulossa. Mä tein sen virheen, että aloin hulluna tekeen kaikkia valmisteluja, enkä levännyt ja sitten kun vihdoin kahden vuorokauden ja kolmen valvotun yön jälkeen pääsin synnyttämään, niin olin aika poikki..

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-kätilö:
Synnytys käynnistyy hormoneista, ei nännien hipalailusta..=D Tottakai ne voimistaa supistusta, mutta kohdukaulalle ne ei aiheuta enempää kun muut supparit. Mulla alko kanssa supparit, ja ne laantu pari kertaa ennen kun tyttö päätti syntyä. Eiköhän sullakin pian ala uudestaan poltot. Koita saada levättyä, rankka koitos tulossa. Mä tein sen virheen, että aloin hulluna tekeen kaikkia valmisteluja, enkä levännyt ja sitten kun vihdoin kahden vuorokauden ja kolmen valvotun yön jälkeen pääsin synnyttämään, niin olin aika poikki..
mä oon jo valvonut viikon kun ei vaan uni tule...tai alkuyön nukun..n.2-4 tuntii ok mut sitten alkaa se et n.30min välein katson kelloa ja käyn veskis....alkaa tosiaan oleen aika naatti ja siksi odotankin jo niitä kunnon synnytys polttoja...

Yhteistyössä