Nyt sitten kävi se mitä en ois ikinä uskonut :(

• Viestiketjun aloittaja KT
  • Ensimmäinen viesti
KT
Mies petti. 15 vuoden ja lapsien jälkeen herralla oli monen kk suhde kaveriinsa. Nyt itketään anteeksiantoa ja rakkautta. Välit on nyt kokonaan katkaissu tähän niin sanottuun kaveriin. Asian yhteydessä selvis myös että mieheni on paljon r*nkkailu ajatellen työkaveriaan. Mitään ei heidän välillä ole kuiteskaan (viellä?) tapahtunut. Olenki nyt kuiteskin päättänyt vaatia että katkasee välit myös tähän naiseen ettei enään ikinä ole misään tekemisis työajan ulkopuolella, että edes harkitsen avioliiton jatkumista. Onko vaatimus kohtuuton?

tt
Miks se sulle kertoo tuollaisia mitä on ajatellut käteen .....? Ihan tyhmää. Kaikilla meistä saattaa olla fantasioita joistakin tutuista tai tuntemattomsita ihmisistä, eikä ne kerro mitään siitä mikä on todellisuus. Mutta ymmärrän hyvin tunteesi tässä asiassa.

Pettäminen on sitten ihan toinen juttu, ja siinä käskisin katkasita välit.

t
Mä en jatkais enää. Sais runkkailla itseään missä tykkää ja ajatella ketä haluaa.
En todella hyväksyis sitä, että on naimisissa mun kanssa ja asuu samassa talossa, mutta runkkailee siellä ajatellen muita. yök!

voimolo
Joo.. hyvähän sitä on vannoa ettei mitään ole tapahtunu ku ei todisteitaa ole. Kuitenki ovat paneskelleet salaa jossain...
Ja mikä estää jatkossakin touhuamasta jos töissä näkevät...

hmph
Alkuperäinen kirjoittaja t:
Mä en jatkais enää. Sais runkkailla itseään missä tykkää ja ajatella ketä haluaa.
En todella hyväksyis sitä, että on naimisissa mun kanssa ja asuu samassa talossa, mutta runkkailee siellä ajatellen muita. yök!
Get real. Luuletko miehesi olevan jotenkin poikkeustapaus?

samassa tilanteessa
Mun mies jäi kanssa kiinni 9 vuoden yhdessäolon jälkeen - oli pitänyt vähän sopimatonta seuraa asiakkaansa kanssa. Eräs ihminen narautti sen minulle sekä pomolleen. Nyt asiat on sovittu, mutta eihän sitä asiaa kokonaan ikinä pois mielestään saa. Sängyssä eivät kuulemma ole olleet tms, mutta käyneet mm. syömässä yms.

Anteeksianto oli helvetin vaikeaa, mutta toisaalta on ihan hyvä oppia antamaan anteeksi. Sitten jos toiste tämä tapahtuu niin ainut asia mitä näytän sen jälkeen on OVI!

t
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Taitaa se olla, jos se on poikkeus, että elämässä on muutakin, kuin "työkaverin" pillu.

hmph
Taitaa se olla, jos se on poikkeus, että elämässä on muutakin, kuin "työkaverin" pillu.
Voihan se runkkailla ja kuvitella panevansa esim(!) Jessica Albaa

hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja Laa Laa:
siis onko sillä ollut suhde vai ei??? tarkennuksena että suhteeseen tarvitaan kaksi, runkkailu ja muiden ajattelu ei mielestäni suhde ole.
Jaa, että pettäminen vaatii aina panemista vai?
Mua ainakin loukkais paljon enempi, jos mies jakaisi syvimmät ajatuksensa jonkun toisen naisen kanssa. JOs valehtelisi olevansa töissä, mutta olisikin toisen naisen kanssa, ilman seksiä, niin kyllä sekin pettämistä on.
Jos valita pitäisi, niin helpompi ois ylipäästä sellaisesta, että olisi ilman tunteita käynyt vaan jyystämässä jotain.

KT
Kertoi tuonki asian ilmeisesti sen vuoksi kun koittaa vannoa ja vakuuttaa ettei enään salaa mitään. Se on varma että en ikinä voi sietää enään että olisi tuon työkaverinsa kanssa viettämäs iltaa samassa seurueessa. Olen ihan hajalla kun minä olen elänyt kuvitelmassa ettei meillä ole mitään isompia ongelmia. Tuntuu että hajoan kahtia kun on nini voimakas viha miestä kohtaan mutta samalla rakastan sitä ja meillä on ollu hyvä elämä yhdessä tähän asti :(

Jos mun miehellä ois ollut rakkaussuhde toiseen naiseen, sitä en kestäis. Enkä myöskään sitä, että mies olis tekemisissä edelleen jatkossakin töissä sen naisen kans päivittäin, vaikkeivat vapaa-ajalla olisikaan tekemisissä. Mutta se olis tosiaan liikaa, että mies olis RAKASTUNUT toiseen, viettänyt sen kans aikaa mieluummin kuin mun, ja ennenkaikkea salannut tämän kaiken multa. Kaveruuden toki hyväksyisin, mutta ap:n tapauksessa taitaa olla kyse ihan muusta kuin tavallisesta kaveruudesta?

Itse pystyisin kenties anteeksi antamaan jonkun kännisen pikapanon jonkun toisen naisen kanssa, mutta en tosiaankaan koskaan minkäänlaista pitkään kestänyttä rakkaussuhdetta...

vieras
Juu sun mies fantasioi vain ja ainoastaan susta! Niinhän me kaikki fantasioimme siitä tutusta ja turvallisesta omasta ukkokullasta!

t
Voihan se runkkailla ja kuvitella panevansa esim(!) Jessica Albaa
Miksi sen pitäis jotain naista/miestä kuvitella? Harvoin ylipäätään runkkaa.

:hug: , ei mielestäni ole kohtuutonta vaatia katkaisemaan välejä, mutta luotatko silti mieheen ettei ole tekemisissä? hieno asia että olet valmis yrittämään jatkaa avioliittoa kaiken jälkeen. onko "naiskaveri" vielä samassa työpaikassa? pystytkö iloisesti toivottamaan miehelle hyvää työpäivää ja pystytkö itse viettämään päivän ajattelematta mitä työpaikalla tapahtuu? en TODELLAKAAN halua loukata, mutta mielestäni olisi hyvä miettiä näitä asioita? voimia ja jaksamisia!

t
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu sun mies fantasioi vain ja ainoastaan susta! Niinhän me kaikki fantasioimme siitä tutusta ja turvallisesta omasta ukkokullasta!
Miksi on niin vaikea uskoa, että seksi on kahden ihmisen välinen juttu?

:hug:
Kaikesta selviää ajan kanssa, tee rauhassa päätös jatkatko yhdessä miehen kanssa vai et.
Minä en pystynyt jatkamaan, mutta eron jälkeen olen huomannut että elämä on oikeasti mukavaa ja en ainakaan minä kaipaa tippaakaan sitä elämää mikä petturiex:n kanssa oli.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi on niin vaikea uskoa, että seksi on kahden ihmisen välinen juttu?
Nyt oli kysymys fantasiasta ei seksistä.
Mikä tuossa tekstissä on niin vaikea ymmärtää ?

Yhteistyössä