Nyt sitte sairastetaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Toinen poika oli jo päivällä tarhassa alkanut valitella päätään ja nyt illalla oli noussut kuume ja oksentanutkin oli kerran. Päästiin kotiin ja sain sille vaihdettua pyjaman, niin nukahti heti. Koko illan oli kuulemma makoillu ja nukkunu, ku se oli valitellu että joka paikka on kipeänä. Toivottavasti reppana on jo huomenna paremmassa kunnossa, oli kyllä niin vetelä sankari kun kotiin sitä hain :| Kai yöllä alkaa toinenkin sairastamaan :/

meillä on nyt isäntä ja 2 vanhinta muksua ihanassa flunssassa, vielä ei kuumetta kenelläkään. Täytyy vaan toivoa että itse en sitä saisi kun olo on muutenkin jo tukala olen viimeisilläni raskaana ja en kyllä nyt haluaisi kipeäksi tulla

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Oksentiko monesti? :( Voi rassua.
Meillä esikoinen kanssa taas vaihteeks kipeä, teinkin aiheesta jo aloituksen. Kuumetta nyt n.39 astetta mut aika pirteä on. Höpöttelee kyllä kaiken maailman tarinoita :D

Oksensi vaan kerran tarhassa. Nyt on juonu hyvin, mutta syödä ei halua. Mä en ymmärrä, ku eilen ja tänään oli pääkipeä ja vissiinkin joka paikka, mutta muuta ei sitte oo.
Meillä menee vielä ukon kanssa vuorot 2h ristiin, niin mun pitää olla kotona, kun ei musta enää niin myöhään oo hyötyä töissä :kieh:

Yhteistyössä