nyt seuraa palstahistoriani tyhmin kysymys.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
voihan nolotus.... :ashamed:

ostettiin tämmöinen kamera: http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=312163&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19652&compartmentId=20160&categoryId=20675

(ei siis tuolta, mutta tuommoinen kamera kumminnii) ja eka digijärjestelmäkamera meillä... napsin sillä äsken kuvia, ja nyt seuraa se kysymys: kuin hemmetissä mä siirrän ne kuvat koneelle?? kun siinä mitään datapiuhaa tai vastaavaa mukana ollut :ashamed: :ashamed:

Jessica R: no ei niin mitään usb-piuhaa. myyjänä siis siskonlikkani ja sekään siellaista löytänyt :headwall:

(ei sen puoleen ohjekirjaakaan, eikä mahdollisia ajureita)

mut juu, tuolla läppärissä taitaakin olla muistikortille paikka.. kiitos :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Jessica R: no ei niin mitään usb-piuhaa. myyjänä siis siskonlikkani ja sekään siellaista löytänyt :headwall:

et siis ostanut uutena.. juu..se selittää jotain..

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

et siis ostanut uutena.. juu..se selittää jotain..

no ei sitä ole kuin pari kertaa käytetty, muovit suojaamassa vielä jne. mut siskonlikka rahapulassa ja siksi ostin pois.

Ja yleensä noi usb johdot on kaikki sopivia eli jos sattuu olemaan esim kännyn usb piuha olemassa niin seki pelittää.
Mulla ei ainakaan o enää mitään käsitystä mikä usb piuha on tullu minkäki masiinan mukana ja eka käteen osuva on aina toiminu

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Ja yleensä noi usb johdot on kaikki sopivia eli jos sattuu olemaan esim kännyn usb piuha olemassa niin seki pelittää.
Mulla ei ainakaan o enää mitään käsitystä mikä usb piuha on tullu minkäki masiinan mukana ja eka käteen osuva on aina toiminu

haa! pitääkin kokeilla =)

Yhteistyössä