Nyt se ukko teki viimeisen virheen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vittujenvittu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vittujenvittu

Vieras
Oli tilannu mun nimellä pikavipin. Ittensä on saanut jo velkakierteeseen ja ulosottoon joten oli sit tilannu mun nimellä. En ois varmaan muuten saanut tietää mutta lasku tuli mun netpostiin. Mies on aina ennen mua kotona ja hakee postin joten ehtii ottaa laskut enne ku nään ne. Kuinkahan monta pikavippiä mun nimissä se on ehtinyt ottaa? tietääkö kukaan miten saisin tietää? Ja voinko mitenkään estää sitä ottamasta noi vippejä mun nimellä? siis jotain estoo ettei mun nimellä niitä saa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Omaehtoisen luottokiellon voi tehdä Suomen Asiakastiedon kautta.
http://www.asiakastieto.fi/yksityisille/luottokielto.jsp?l1=2

Auttaisiko se?

Suosittelen myös tätä, lisäksi puhelimeen estot päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
siis miten ylipäätään pystyy ottamaan sun nimiin ilman sun suostumusta? mielestäni et ole ainakaan maksuvastuussa tuossa tapauksessa jos mies ei laskua hoida.

Helpostihan sitä pystyy jos tietää toisen henkilötiedot. Yleensä avopuolisotkin tietävät toistensa sotut ym.
:/

Oli hakenut lainan ihan omasta numerostaan joka on hänen omalla nimellään. en muuten tietäisikään että se oli rakaan mieheni tekosia, mutta laskussa oli numero mistä ko. vippi oli tilattu. nyt kiehuu niin paljon!
Aijemmin kun selvitettiin hänen sotkujaan kysyin että onko ottanut mun nimissä mitään lainaa niin kielsi ottaneensa... voi vittu....

Luottokiellon tein heti netissä. Ilmeisesti vasta maanantaina astuu voimaan. Mä oon niin kiukkunen täällä et jos se mies olis nyt tässä niin sais kuulla kunniansa. Yritti se tossa soittaakin mut kun oon asiakaspalvelussa töissä niin päätin olla asiakasystävällinen ja jätin vastaamatta....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Luottokiellon tein heti netissä. Ilmeisesti vasta maanantaina astuu voimaan. Mä oon niin kiukkunen täällä et jos se mies olis nyt tässä niin sais kuulla kunniansa. Yritti se tossa soittaakin mut kun oon asiakaspalvelussa töissä niin päätin olla asiakasystävällinen ja jätin vastaamatta....
Mies ei vissiin vielä tiedä asiasta mitään?

Yhteistyössä